Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес прийняття рішення про закупівлю ліків оптовими фармацевтичними фірмами

 

Усвідомлення потреби в лікарських засобах за асортиментом, кількістю та якістю
 
Формування пакету вимог до потенційного постачальника
 
Пошук постачальників необхідних лікарських засобів
 
Запит, оцінювання і відповідь на комерційну пропозицію
 
Узгодження позицій сторін  
 
Укладання і реалізація контракту  
 
Прийняття рішення про доцільність подальшої співпраці
РИНОК ОРГАНІЗАЦІЙ-СПОЖИВАЧІВ ЛЗ– це сукупність юридичних осіб, що купують ЛЗ і ВМП для наступного використання тими, хто їх потребує.
Сегмент загальнодоступних лікувально-профілактичних закладів, контрольованих МОЗ України (госпітальний сегмент) Сегмент лікувально-профілактичних закладів інших міністерств і відомств (госпітальний відомчий сегмент) Сегмент централізованих закупівель, призначений для централізованого забезпечення соціально-значимими ЛЗ


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. ISO 15504. Процес атестації
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. План навчального процесу.
  9. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  10. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  11. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  12. Iзобаричний процес




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кінцевому споживачеві | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.