Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

1.Виміряти показники заломлення декількох розчинів солі з відомими концентраціями.

2.Визначити залежність показника заломлення від концентрації солі та побудувати графік цієї залежності.

3.Визначити показник заломлення розчину з невідомою концентрацією солі. Користуючись побудованим графіком визначити концентрацію солі.

 

Контрольні запитання

1.Сформулюйте закон заломлення світла.

2.Який фізичний зміст абсолютного показника заломлення?

3.В чому полягає явище повного внутрішнього відбиття?

4.Яке явище покладено в основу роботи рефрактометра?

5.Як пояснити розподіл поля зору на темну та світлу області?

6.Як усунути дисперсію світла в рефрактометрі?

 

Література

1. Сивухин Д. В. Общий курс физики. – т. 4. – М.: Наука, 1980.- с. 11 – 19.

2. Савельєв І.В. “Курс загальної фізики”, т.2.М.,1980.- с. 332 – 336.

LABORATORY WORK № 61

STUDYING THE PHENOMENON OF INTERFERENCE

 

The aim: to define the length of a laser light wave.

Instrumentation and appliances: a laser, a plate with two parallel slits, a screen, a ruler.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 550

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис рефрактометра та методики вимірювання | The short theory

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.