Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Соціально-політичні концепції світу в ХІХ столітті.

Соціально-політичні концепції світу ХІХ століттявідрізняються різноманіттям пошуків оптимальних шляхів розв`язання проблем між різними соціальними верствами населення. Тому тут спостерігається протистояння консерватизму Е. Берка й лібералізму Шарля Алексіса Токвіля, Джона Стівена Міля; прихильника правової держави Еммануїла Канта, ліберально-демократичних ідей Георга Вільгельма Фрідріха Гегеля, П'єра Жозефа Прудона, соціалістів-утопістів, марксистів. Крім того, у самому марксизмі наприкінці ХІХ століття виникають соціал-демократичні ідеї (Бернштейн, Каутський), які відкидають революційний радикалізм К. Маркса та Ф. Енгельса.

Водночас, марксизму протиставляється автором «розумної соціології» та концепції бюрократії Максом Вебером «протестантська етика, справжня демократія та дух капіталізму».

Таким чином, до початку ХХ ст. більшість соціальних концепцій, утопій пройшли або не витримали випробування часом, перетворились на антиутопії чи синтезувались, пристосовувались до принципово нових реалій життя.


Читайте також:

  1. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  5. Аналіз зисків та витрат при інвестиціях в освіту
  6. БАГАТСТВО ОРГАНІЧНОГО СВІТУ ТА ҐРУНТОВИЙ ПОКРИВ.
  7. Базові концепції ООП
  8. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  9. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  10. Боротьба українського народу за національну освіту й рідну мову
  11. БУТТЯ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ КАРТИНІ СВІТУ
  12. В орбіті кочового світу. Полтавщина, як частина Дешт-і-Кипчака.




Переглядів: 297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Авторитарно - ліберальний радикально- | Росiйськi та українські полiтичнi думки в XIX столітті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.