Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для студентів спеціальності 5.05070205

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ

КУРСОВОГО ПРОЕКТУ З ПРЕДМЕТУ

“ Будова й експлуатація автомобілів та тракторів ”

Для студентів спеціальності 5.05070205

Розробив викладач:

Ситніков О.О.

 

 

Розглянуто на засіданні ЦК

«Електромеханіки»

Протокол № _ від “___” _______2011 р.

Голова ЦК ……. Ситніков О.О.

 

м. Вінниця 2011 р.

Методичні вказівки призначенні для використання курсового проекту з дисципдіни «Будова й експлуатація автомобілів і тракторів».

Методичні вказівки призначенні для використання студентами електромеханічного відділення.

Укладач: Викладач Вінницького технічного коледжу Ситніков О. О. Комп’ютерний набір Ситніков О. О.

Вінниця . – 2010- 35 с.

 

 
 


ЗМІСТ

 

Вступ.............................................................................................................................4

Перелік скорочень.......................................................................................................5

СИСТЕМА ТО ТА РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВ.................................................6

1 Види ТО, ремонту та їхня техніко-економічна характеристика.....................8

2 Норми трудоємкості ТО та ремонту......................................................................13

3 Коректування нормативів........................................................................................15

ЗМІСТ КУРСОВОГО ПРОЄКТУ...........................................................................19

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ....................................28

1 Оформлення розрахунків.........................................................................................30

2 Оформлення таблиць................................................................................................30

3 Оформлення рисунків...............................................................................................31

Список використастаної літератури ..........................................................................32

Додатки..........................................................................................................................33

 

 

 
 


Вступ

 

Студенти спеціальності 5.05070205 “Електроустаткування автомобілів і тракторів” виконують курсовий проєкт після вивчення предмету “Двигуни автомобілів та тракторів”, та “Будова й експлуатація автомобілів та тракторів” метою якої є отримання навиків самостійної роботи з технічною літературою та посібниками для отримання необхідної інформації.

Курсові проекти (роботи) виконуються з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань, одержаних студен­тами за час навчання та їх застосування до комплексного вирішення конкретного фахового завдання.

Індивідуальні завдання (реферати, розрахункові, графічні, курсові, дипломні проекти або роботи тощо) виконуються студентом самостійно при консультуванні викладачем. Допускаються випадки виконання комплексної тематики кількома студентами. Комплексне індивідуальне завдання це значить окрема робота різнобічного підходу з однією метою.

Тематика курсових проектів (робіт) повинна відповідати за­вданням навчальної дисципліни і тісно пов'язуватися з практичними потребами конкретного фаху. За­вдання навчальної дисципліни визначаються робочою програмою навчальної дисципліни. Практичні потреби конкретного фаху визначаються планами роботи лабораторій і кабінетів.

Порядок затвердження тематики курсових проектів (робіт) і їх виконання визначається вищим навчальним закладом. Студенту надається право обрати тему індивідуального проекту (роботи), визначену кафедрами (предметними чи цикловими комісіями), або запропонувати свою з обгрунтуванням доцільності її розробки. Індивідуальні завдання видаються студентам в терміни, передбачені вищим навчальним за­кладом.

Технічне завдання проекту чи роботи визначається випускаючими кафедрами (предметними або цикловими комісіями) або пропонується студентом протягом трьох перших занять з даної навчальної дисципліни. Технічне завдання має містити титульний лист чи лист погодження звіту чи пояснювальної записки, а на звороті бібліографічні дані і місце тексту анотації чи реферату, попередній зміст з полем для відміток про виконання і список літератури. Факт визначення технічного завдання фіксується підписом студента, викладача і голови предметної комісії на титульному листі або листку погодження.

 

ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ

РС –рухомий склад;

ТО – технічне обслуговування;

ПР –поточний ремонт;

КР –капітальний ремонт;

СО –сезонне обслуговування;

ЩТО –щоденне технічне обслуговування;

Аспсписочна кількість автомобілів;

lс-д -середньо-добовий пробіг;

Др, Др.з.дні роботи в рік автомобілів і зон ТО і ПР;

К1, К2, К3, К4, К5коефіцієнти коректування періодичності і трудомісткості ТО і ПР;

КLто, КLкр, К4, Кtто, Кtпр – результуючі коефіцієнти коректування відповідно періодичності ТО, пробігу до КР, часу простою в ТО , трудомісткості ТО, трудомісткості ПР;

Lнто , tнто нормативні значення періодичності і трудомісткості обслуговувань;

Lто , tтофактичні значення періодичності і трудомісткості обслуговувань;

Nрто, Nдтокількість обслуговувань за рік і за добу;

αт, αвкоефіцієнти технічної готовності і випуску автомобілів;

Фя, Фшфонд робочого часу явочного і штатного працівників;

Тірічний об’єм обслуговувань.

 

 


Читайте також:

  1. I. Формула спеціальності
  2. I. Формула спеціальності
  3. I. Формула спеціальності
  4. II. Самостійна робота студентів.
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  7. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VI. самостійна робота студентів
  9. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зразок оформлення титульної сторінки контрольної роботи | ОРІЄНТОВНИЙ ЗМІСТ КУРСОВОГО ПРОЄКТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.