Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИКЛАДИ ВИЗНАЧЕННЯ РЕЧОВИН АМПЕРОМЕТРИЧНИМ ТИТРУВАННЯМ

Визначення кадмію (II) або цинку (II) з їх сульфатів фероціанідом калію

Принцип методу

При титруванні Cd2+ або Zn2+ розчином фероціаніду калію в розчині перебігають реакції осадження:

 

 

В електродній реакції на Pt індикаторному електроді бере участь розчин, що титрує, з появою його надлишку:

 

 

Форма кривої титрування наведена на рис. 2.4, кр.2.

Необхідні прилади, реактиви і посуд

1. Амперометрична установка будь-якого типу.

2. Платиновий індикаторний електрод.

3. Насичений каломельний або хлорсрібний електрод.

4. Мірна колба місткістю 50 мл.

5. Градуйована піпетка, 5 мл.

6. Мірний циліндр на 50 мл.

7. Стаканчик для титрування, 50 мл.

8. Мікробюретка, 2–5 мл.

9. Промивалка.

10. Розчин сульфату калію, 0,5М.

11. Розчин гексаціаноферату, 0,03М.

12. Розчин CdSO4 (ZnSO4) ~10-3М, який аналізують.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. IV. Запасні речовини
  8. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  9. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  10. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  11. Ocнoвнi визначення здоров'я
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АМПЕРОМЕТРИЧНЕ ТИТРУВАННЯ З ДВОМА ІНДИКАТОРНИМИ ЕЛЕКТРОДАМИ | Методика виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.