Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ціна в системі М-го комплексу:

З погляду м-гу ціна (Ц)- це гроші, або якась ін компенcація, що її пропонують за перевідступл-я права власності чи користування товарами (послугами). Політика цін традиційно є одним із головних елементів М-гу з кількох причин: 1) Ц-один із гол-их інструментів у конкурентній боротьбі. 2)відповідний рівень Ц дає можливість вир-ві продати товар, отримати відповідні доходи і прибутки, а споживачеві цей товар придбати і викор-ти для власної потреби. 3)Ц-просто і точно вимірювана змінна, яка традиційно викор-ся в усіх екон-их розрахунках підпр-ва. 4)Ц-важлива передумова досягн-я п-вом своїх стратегічних цілей. 5) у ринковій ек-ці Ц є надійним зрівнювачем попиту та пропонування товарів. Принципи цін-ї пол-ки (ЦП): 1. Забезпеч-ня взаємозв'язку ЦП п-ва з загальною стратегією фірми. 2. Врахування стану кон'юнктури спож-го ринку та власти­востей обраної ринк-ї ніші. 3. Врахув-ня затратомісткості реалізації товарів та її диференціації залежно від місця продажу товарів, рівня торг-го об­слуговув-ня та ін факторів. 4. Здійсн-ня активної ЦП на ринку. 5. Забезпеч-ня гнучкості та динамічності ЦП.

Взаємозв’язок попиту і ціни

Ціна-гроші, або якась ін компенcація, що її пропонують за перевідступл-я права власності чи користав-я товарами (послугами). Попит-к-ть товарів, котру споживачі готові та можуть придбати за дану ціну, на даному ринку, протягом даного періоду. Закон попиту стверджує, що на ринку діє обернена залежність між цінами та к-тю товарів, які купують споживачі. Якщо товар дешевшає, то його купують більше (ефект заміни). Але існує також ефект доходу, що може призвести до того, що споживачі купуватимуть порівняно меншу к-ть товару, що став дешевшим, якщо вирішать, що цей товар гірший за ін, дорожчі товари, які вони можуть купити тепер, коли їхній дохід збільшився. Сумарний ефект зміни ціни залежить від відносної величини та відносного напрямку дії ефектів заміни і доходу. Товари (Т) поділ-ь на категорії: ¤Т стандар-ї якості: коли ціни на них зниж-я - ефекти заміни і доходу діють в 1му напрямку, стимулюючи споживачів купувати більшу к-ть товару; ¤Т низької якості: коли ціни на них знижуються, ефект заміни стимулює спож-чів купувати більше, а ефект доходу - менше (збільш-я купівля якіс-х товарів). Ефект д-ду сильніший, а тому спож-чі не купують більшої кількості таких товарів, коли ціна на них падає; ¤Т Гіффена, що є рідкістю. Вони існують лише там, де на такий товар припадає значна частка витрат спож-чів.


Читайте також:

  1. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  2. Аграрні відносини, їх специфіка та місце в економічній системі
  3. Адаптаційні зміни в кістковій системі спортсменів
  4. Адресація в системі ЕП НБУ.
  5. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  6. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  7. Акціонерна власність в економічній системі
  8. Алгоритми арифметичних операцій над цілими невід’ємними числами у десятковій системі числення.
  9. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  10. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  11. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  12. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особлив і хар-а стадії зрілості (СЗ) ЖЦТ | Види еластичності попиту (ЕП).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.