Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальні відмінності й параметри оцінки сформованості навчальної діяльності учнів

 

Параметр для порівняння та оцінювання Характеристика параметра у сформованій навчальній діяльності Характеристика параметра у несформованій навчальній діяльності
Характер спонукання навчальної діяльності Охоче, добровільно ініціативно, активно, захоплено, старанно, наполегливо, довільно Неохоче, з обов’язку, під тиском, пасивно, байдуже, нестаранно, ліниво, мимовільно
Регулювання навчальних дій Самостійно, незалежно, планомірно, наполегливо, постійно Несамостійно, наслідуючи, непланомірно, без особливого бажання, періодично
Якість і ґрунтовність виконання навчальних дій Сумлінно, акуратно, ґрунтовно Халатно, неакуратно, поверхово

Розвиток навчальної діяльності триває і в студентські роки. Однак на цьому етапі вона набуває дослідницького характеру. Засвоєння надбаних теоретичних знань стає основою самостійного формування результатів індивідуального чи групового дослідження, проектування і конструювання, що відбувається відповідно до вимог різних форм пізнання. Це сприяє глибшому розумінню студентами наукових понять, вдосконаленню художніх образів, утвердженню морально-духовних цінностей тощо. Навчальна діяльність у юнацькому віці стає основою розвитку прогнозуючого, дослідницького і теоретичного мислення.

Розвиток структури навчальної діяльності відбувається поступово, її елементи є показником навченості школяра.

Засвоєння індивідуальної навчальної діяльності починається у молодшому шкільному віці і триває упродовж шкільного дитинства, досягаючи професійного спрямування у юнацькому віці.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності
  11. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  12. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вікові характеристики суб’єктів навчальної діяльності | Психологія стилів навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.