Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ 4. Банківська експертиза і оцінка доцільності та ефективності кредитування інвестиційних проектів

Одним з основних шляхів виходу України з кризи є підвищення ефективності інвестицій у національну економіку. В той же час, за оцінками експертів, комерційні банки наражаються на дуже високий ризик, кредитуючи українські проекти. Тому виникає необхідність у розробці методики оцінки банком ефективності інвестиційного проекту. Основне завдання такої методики — виявити краще у вітчизняних та зарубіжних учених і на цій основі створити обґрунтовані методичні рекомендації з кредитування інвестиційних проектів, які б включали в себе аналіз методичних підходів до оцінки інвестицій в умовах ринкової трансформації економіки.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  4. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  5. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  6. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  7. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  8. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  9. V розділ. Товарна політика підприємства
  10. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  11. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  12. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення строку користування інвестиційною позичкою | Експертиза документів обґрунтування інвестицій позичальника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.