МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання 3.Доберіть і запишіть 10 термінів іншомовного походження за вашим фаховим напрямом. Поясніть їх походження, значення та правопис. Див.: зразок завдання 3 (варіант 1). Завдання 4. Складіть автобіографію відповідно до вимог, які ставляться до цього документа. Завдання 5. I. Прочитайте текст наведеного документа. Знайдіть і виправте помилки. Допишіть відсутні реквізити. Відредагуйте й запишіть, дотримуючись правил оформлення. Завідувачу шкільним відділом київського педагогічного коледжу при Національному ун. Т.Г.Шевченко пану А.С.Коломиєцъ від студента 1-ї групи фаху "Учитель початкових класів" Бакуменко Миколая Васильовича Пояснювальна записка. Я. Студент М.В.Бакуменко, не був присутній на заняттях 15 січня цього року завдяки хворобі. Справка №18-05/106, видана травматологом, що працює в дорослій поліклініці №2 Ватуттського району м. Києва паном Колядою С.Г. 16.01.98, прикладається. 17.01.98р. Автограф Бакуменко М.В. II. 1. До якого виду документів з погляду функціонального призначення належить пояснювальна записка? а) організаційні документи; б) організаційно-розпорядчі документи; в) фінансові документи; д) довідково-інформаційні документи. 2. Адресат пояснювальної записки оформляється: а) у називному відмінку однини; б) у давальному відмінку однини; в) у давальному відмінку множини; г) ваш варіант відповіді. 3. Текст особистої пояснювальної записки викладається: а) від 2 особи однини; б) від 1 особи однини; в) безособовою формою дієслова. Завдання 6. Див.: завдання 6 (варіант 1). ВАРІАНТ 6 Завдання 1. 1. Провідміняйте своє прізвище, ім'я та ім’я по батькові (враховуючи паралельні закінчення прізвища, імені та кличний відмінок). 2. Наведені прізвища та імена запишіть українською мовою. Від чоловічих імен утворіть чоловічі та жіночі форми імен по батькові. 3. Слова, виділені курсивом, поставте у кличній формі (відмінку). Поясніть особливості вибору закінчень. 4. Із прізвищем (підкреслено) складіть речення з формами жіночого та чоловічого родів у родовому й орудному відмінках. Луговин, Полянский, Кривенцев, Каменев, Летов, Кобзаревич, Дудник, Николаев, Дмитрий, Пётр, Мирослава, Инна. Неля Володимирівна, Микола Андрійович, Семен, Хома, Ганна, Валерій, брат, господар, директор школи. Коляда Завдання 2. Утворіть кількісні та порядкові числівники, попередньо узгодивши їх з іменниками. Провідміняйте на вибір три словосполучення в кількісному та порядковому варіантах: 23 (науковий співробітник), 647 (метр), 4 (доцент), 90 (копійка), 5 (дівчина). Читайте також:
|
||||||||
|