Завдання 6. За допомогою таблиці пригадайте вивчене про дієвідміни. Знайдіть нову інформацію.
Завдання 7. Випишіть дієслова у дві колонки за дієвідмінами, поясніть, яким способом Ви їх визначали; утворіть форми 2-ї особи однини та 3-ї особи множини.
Вити (гніздо), вити (вовком), лити, свистіти, цокотіти, ревіти, вертіти, стояти, жовтіти, кувати, полоти, дати, хотіти, мостити, бігти, заважати, полоскати, ростити, їсти, садити, брязкотати, боронити, труїти, ловити, рвати, морочитися, ламати, розгніжджуватися, колихати, водити, напружуватися, свистати, спати, спростити, лазити, бити, слати (лист), слати (ковдру), розповісти, пекти, гніватися, колисати, бурмотіти, мекати, сукати, товпитися, стелити, іржати, волокти, гоїти, сопіти, боятися, їздити, завадити, ломити, узятися, котити, качати, морозити, заморожувати, сипати, міркувати.
Читайте також:
I. Постановка завдання статистичного дослідження I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ II. Завдання II. Завдання на проект. II. Перевірка домашнього завдання. II. Перевірка домашнього завдання. II. Перевірка домашнього завдання. II. Перевірка домашнього завдання. II. Перевірка домашнього завдання. II. Перевірка домашнього завдання. II. Перевірка домашнього завдання. II. Перевірка домашнього завдання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: