Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії наймання

Хоча консультуючі організації висувають різні вимоги до нових консультантів, порівняння їх практичної діяльності дозволяє зробити деякі загальні висновки, що стосуються особистих характеристик, освіти, практичного досвіду і віку.

Особисті якості були нами обговорені, і тому немає необхідності повертатися до них знову.

Освіта ретельно перевіряється в кожнім випадку. В даний час майже для всіх посад у сфері управлінського консультування потрібно університетський (першорядний) рівень освіти або більш високий його рівень (ступінь доктора або магістра). Враховується також відповідність отриманої освіти у визначеній області консультування, і в деяких випадках до нього пред'являються специфічні вимоги, наприклад консультанти повинні мати ступінь доктора психології або ступінь по комп'ютерних науках. Консультуюча організація не менше цікавиться роботою й успіхами кандидатів у період навчання в університеті, зокрема, при виконанні завдань по визначених проектах, де студенти училися виявляти факти, спілкуватися і здобували інші навички, необхідні консультантові.

Практичний досвід (мінімум 5-10 років) був звичайною вимогою всіх консультуючих організацій, але за останні роки це змінилося. Деякі великі консультуючі організації почали приймати у свій штат від 30 до 50 % нових консультантів прямо з університету або школи бізнесу, особливо в галузях, де важко найняти досвідчених практиків з комерційних фірм. Думка полягає в тому, що талановиті люди швидко наберуть необхідний практичний досвід, працюючи в групах разом з досвідченими консультантами-практиками.

Вік, у якому кандидати приймаються на роботу, відбиває вимоги до освіти і досвіду. Нижня межа знаходиться звичайно між 25 і 30 роками. У багатьох випадках встановлюється і верхня межа.

Керівнику або спеціалісту, які досягли положення, що їх влаштовує, важко переключитися на консультування, якщо йому не буде запропонована керівна посада у відповідній організації. Однак таке відбувається лише в особливих випадках, наприклад, якщо старших співробітників приходиться наймати з боку, щоб відкрити нові напрямки й очолити нові підрозділи. Консультування робить основний акцент на визначені робочі методи та поведінку, тому деяким людям важко навчитися всім цим навикам у визначеному віці. Верхня вікова межа прийому на роботу тому звичайно знаходиться десь між 36 і 40 роками. Однак якщо людина вирішить відкрити свою власну справу по консультуванню, вона сама повинна вирішити, на якому відрізку своєї кар'єри вона готова зробити такий крок.


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  3. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  5. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. А) загальні критерії
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Алгебраїчні критерії стійкості
  9. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  10. Бюджетно-правові норми можливо класифікувати в залежності від наступних критеріїв.
  11. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  12. ВАЖЛИВІ КРИТЕРІЇ




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Уміння відчути клімат організації. | Джерела поповнення кадрів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.