Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Матриця визначення конкурентоспроможності одиниці продукції

Вага індикатора Vaga1 Vaga2 Vaga3 ... Vagam Rangi KSopіа
Індикатор IND1 IND2 IND3 ... INDm
Підприємство абс. зн. ранг Rij абс. зн. Рранг Rij аабс. зн. рранг Rij ... ... абс. зн. рранг Rij    
Об’єкт оцінки                        
                         
                         
                         
                         
...                          
...                          
...                          
n                          

 

5. За допомогою абсолютних значень вибраних індикаторів визначають ранги одиниці продукції (Rij).

6. Обчислюють зважений на вагу індикатора загальний ранг одиниці продукції кожного підприємства, що бере участь у масиві оцінки, за формулою:

7. Після встановлення загальних рангів знаходять підприємство-лідер (L) та підприємство-аутсайдер (A) щодо даної одиниці продукції, а також діапазон відстані аутсайдера від лідера (Dv) за формулою:

Dv = RangA – RangL

Діапазон відстані аутсайдера від лідера дає уявлення про розмежування підприємств у конкурентному середовищі, а саме:

- чи належить підприємство до кола лідерів чи аутсайдерів?

- чи вигідне в нього становище в зоні очікування нападу?

- чи правильно воно використовує свої можливості?

8. Конкурентоспроможність одиниці продукції визначають за формулою:

KSopіа = (RangA – Rangi) / Dv

9. Для визначення конкурентного статусу підприємства за всією номенклатурою продукції, що її воно виготовляє, необхідно провести аналогічні розрахунки для всіх видів продукції, а потім звести отримані результати в підсумкову таблицю, де має бути наявна також інформація щодо структури виробництва продукції за проектною потужністю та фактичними обсягами продажу (табл. 2).

Таблиця 2

Підсумкова таблиця для визначення конкурентоспроможності потенціалу підприємства-обєкта оцінки

Продукція KSopіа Структура виробництва продукції за проектною потужністю (Sv) Структура фактичного продажу продукції (Sp) Скорегована KSopіа на Sv (р. 2 · р. 3 / 100) Скорегована KSopіа на Sp (р. 2 · р. 4 / 100) Резерв конкуренто- спроможності RKSіа (р. 5 – р. 6) Ранг конкурентоспро- можності потенціалу підприємства, Rangкпп
 
               
               
               
               
...                
а                
             
  Конкурентоспроможність потенціалу підприємства    

 

10. Ранг конкурентоспроможності потенціалу підприємства визначається за формулою:

Rangкпп = KSopіа · (1 – RKSіа)

11. Рівень конкурентоспроможності потенціалу підприємства розраховується, як середній ранг конкурентоспроможності за всією номенклатурою продукції.

 

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. O модель привабливість - конкурентоспроможність (матриця Мак Кінсі).
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  10. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  11. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  12. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка конкурентоспроможності потенціалу підприємства | Обґрунтування місії, стратегічних цілей, дерева цілей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.