МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичне завдання 3. Практична вправа «Згуртованість групи»Мета:навчитися аналізувати фактори, що впливають на згуртованість групи. Необхідний час: 15 хвилин. Вихідні дані: Важливою інтегральною характеристикою групи є її згуртованість, яка суттєво впливає на поведінку індивідів, результати роботи групи й організації в цілому. Отже, важливо знати фактори, що її зумовлюють. Це дозволить менеджерам відповідно до ситуації впливати на ступінь згуртованості групи для досягненні поставлених цілей. У табл. 5 наведено перелік факторів, що по-різному впливають на згуртованість групи. Таблиця 5 Фактори, що впливають на згуртованість групи
Постановка завдання. На основі переліку факторів (табл.. 5) визначте характер їхнього впливу на згуртованість групи, заповнивши відповідні стовпці позначкою √.
Практичне завдання 4. Ситуаційні задачі на визначення причин Мета: 1.Набути вміння працювати з понятійним апаратом. 2.Навчитися аналізувати конфлікт, визначати види за характерними ознаками, з’ясовувати причини та функції конфлікту.
Постановка завдання. Розглянути наведені приклади конфліктних ситуацій у колективі. Дати відповіді на поставлені запитання в кінці кожної ситуації. З’ясувати вид конфлікту та причину виникнення кожного виду конфлікту за різними ознаками класифікацій конфліктів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|