Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне завдання 3. Практична вправа «Згуртованість групи»

Мета:навчитися аналізувати фактори, що впливають на згуртованість групи.

Необхідний час: 15 хвилин.

Вихідні дані:

Важливою інтегральною характеристикою групи є її згуртованість, яка суттєво впливає на поведінку індивідів, результати роботи групи й організації в цілому. Отже, важливо знати фактори, що її зумовлюють. Це дозволить менеджерам відповідно до ситуації впливати на ступінь згуртованості групи для досягненні поставлених цілей.

У табл. 5 наведено перелік факторів, що по-різному впливають на згуртованість групи.

Таблиця 5

Фактори, що впливають на згуртованість групи

Фактори Характер впливу на групову згуртованість
підвищує знижує
Кількість членів групи -5-7 осіб    
Однорідний статево-віковий склад    
Група сформована випадково    
Керівництво організації приділяє велике значення створенню та роботі даної групи    
Керівництво організації вважає, що кожен співробітник має нести персональну відповідальність за результат своєї діяльності    
Група працює над вирішенням складного нестандартного завдання    
Працівники, що входять до складу групи, погано знають один одного, ніколи раніше разом не працювати    
Кожен член групи має високу кваліфікацію    
Відбір у групу проводиться ретельно, в декілька етапів    
Поставлені цілі викликають зацікавленість всієї групи    

Постановка завдання.

На основі переліку факторів (табл.. 5) визначте характер їхнього впливу на згуртованість групи, заповнивши відповідні стовпці позначкою √.

 

Практичне завдання 4. Ситуаційні задачі на визначення причин
та функцій конфліктів

Мета:

1.Набути вміння працювати з понятійним апаратом.

2.Навчитися аналізувати конфлікт, визначати види за характерними ознаками, з’ясовувати причини та функції конфлікту.

 

Постановка завдання.

Розглянути наведені приклади конфліктних ситуацій у колективі. Дати відповіді на поставлені запитання в кінці кожної ситуації. З’ясувати вид конфлікту та причину виникнення кожного виду конфлікту за різними ознаками класифікацій конфліктів.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика виконання. | Ситуація 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.