Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концепція вдосконалення товару

Це така орієнтація управління, яка передбачає, що споживач сприятливо відноситиметься до товару, оскільки він досить високої якості і має найкращі експлуатаційні властивості. У даному випадку фірма (організація) повинна сконцентрувати увагу на вдосконаленні товару.

Концепція інтенсифікації комерційних зусиль

Ця концепція також відома як "концепція збуту". Вона характеризує напрямок, якого дотримуються виробники товарів у своєму прагненні правильно організувати збутову діяльність. Основні складові цієї концепції такі:

— головне завдання фірми полягає в досягненні визначеного обсягу продажу своїх товарів;

— споживачі не купуватимуть товари в тому обсязі, котрий необхідний фірмі, без певного впливу;

— споживачів можна примусити купити певні товари за допомогою різних методів стимулювання продажу;

— покупці можуть робити повторні покупки або існує достатня кількість потенційних споживачів. Таким чином, на практиці реалізація концепції пов'язана з нав'язуванням покупки, причому продавець прагне за будь-яку ціну укласти угоду, а задоволення потреб покупця є другорядним моментом.

Концепція класичного маркетингу

Є новим напрямком у збутовій діяльності. В основі цієї концепції лежать такі положення:

1. фірма бачить своє завдання в задоволенні потреб певної групи споживачів;

2. фірма усвідомлює, що задоволення цих потреб потребує проведення цілого комплексу маркетингових досліджень для їх виявлення;

3. маркетингова діяльність фірми постійно контролюється й аналізується;

4. фірма впевнена, що результати її діяльності щодо задоволення попиту призведуть до повторних покупок продукції і забезпечать сприятливу громадську думку. Таким чином, концепція маркетингу — це орієнтація на покупців, підкріплена комплексом заходів, націлених на задоволення потреб ринку.


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  3. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  4. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  5. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  6. Атомістична філософсько-психологічна концепція Демокріта. Гіппократ і вчення про темпераменти
  7. Важливість товару для споживача
  8. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  9. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  10. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ФОНДОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ
  11. Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства
  12. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ




Переглядів: 775

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція. | Концепція соціально-етичного маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.