Це така орієнтація управління, яка передбачає, що споживач сприятливо відноситиметься до товару, оскільки він досить високої якості і має найкращі експлуатаційні властивості. У даному випадку фірма (організація) повинна сконцентрувати увагу на вдосконаленні товару.
Концепція інтенсифікації комерційних зусиль
Ця концепція також відома як "концепція збуту". Вона характеризує напрямок, якого дотримуються виробники товарів у своєму прагненні правильно організувати збутову діяльність. Основні складові цієї концепції такі:
— головне завдання фірми полягає в досягненні визначеного обсягу продажу своїх товарів;
— споживачі не купуватимуть товари в тому обсязі, котрий необхідний фірмі, без певного впливу;
— споживачів можна примусити купити певні товари за допомогою різних методів стимулювання продажу;
— покупці можуть робити повторні покупки або існує достатня кількість потенційних споживачів. Таким чином, на практиці реалізація концепції пов'язана з нав'язуванням покупки, причому продавець прагне за будь-яку ціну укласти угоду, а задоволення потреб покупця є другорядним моментом.
Концепція класичного маркетингу
Є новим напрямком у збутовій діяльності. В основі цієї концепції лежать такі положення:
1. фірма бачить своє завдання в задоволенні потреб певної групи споживачів;
2. фірма усвідомлює, що задоволення цих потреб потребує проведення цілого комплексу маркетингових досліджень для їх виявлення;
3. маркетингова діяльність фірми постійно контролюється й аналізується;
4. фірма впевнена, що результати її діяльності щодо задоволення попиту призведуть до повторних покупок продукції і забезпечать сприятливу громадську думку. Таким чином, концепція маркетингу — це орієнтація на покупців, підкріплена комплексом заходів, націлених на задоволення потреб ринку.