![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лінійна множинна регресія.Визначення статистичних точкових оцінок Розглянемо лінійну залежність Лінійна модель у цьому разі набирає такого вигляду
Для вибірки обсягу n матимемо систему лінійних рівнянь
де
де
Матрицю Х розміром
Статистична оцінка для вектора
де
Вектор похибок дорівнюватиме
Для визначення компонентів вектора Знайдемо суму квадратів усіх похибок: Тут застосовано такі рівності: Мінімізуючий добуток прирівнюючи частинні похідні за елементами вектора
Довірчий інтервал для множинної лінійної регресії Матриця Х містить m лінійно незалежних векторів-стовпців, а це означає, що ранг її дорівнюватиме m і визначник Дисперсії статистичних оцінок Оскільки
Тоді маємо
Скориставшись (549), (550), дістанемо Таким чином, маємо
Оскільки
де n є кількістю спостережень, а m — кількістю оцінюваних параметрів множинної лінійної регресії. Значення дисперсії для
де Розглянемо рівняння лінійної множинної регресії з параметрами де Ураховуючи те, що Отже, Використовуючи властивості дисперсії від суми залежних випадкових величин (випадкові величини оскільки це є квадратична форма, яку можна записати у векторно-матричній формі. Отже, маємо
Тоді, використовуючи (551), дістанемо
Оскільки Таким чином, маємо:
Отже, істинне значення Y перебуватиме в інтервалі:
який називають довірчим.
Якщо до значень У цьому разі
І довірчий інтервал тепер дорівнюватиме:
Коефіцієнт множинної регресії Тісноту між ознаками Y та X, де
Чим ближче значення R до ±1, тим краще вибрано функцію регресії Оскільки оскільки При цьому
Нормування коефіцієнтів регресії Множинна лінійна регресія дає змогу порівняти вплив на досліджуваний процес різних чинників. У загальному випадку змінні
де Приклад 1. Ознака Y — лінійно залежна від
Необхідно: 1) знайти компоненти вектора і побудувати лінійну функцію регресії 2) обчислити R; 3) побудувати довірчий інтервал із надійністю Розв’язання. 1. З умови задачі маємо:
Оскільки Отже, дістали: Рівнянням регресії буде 2. Знайдемо R. Для цього необхідно визначити
Тоді Для побудови довірчого інтервалу для множинної лінійної функції регресії необхідно обчислити
Таким чином, дістанемо: Візьмемо Знайдемо Для побудови довірчого інтервалу знаходимо Тоді І довірчий інтервал дорівнюватиме Оскільки діагональні елементи матриці
то відповідно дістанемо
Обчислимо Визначимо нормовані коефіцієнти регресії: Отже, для змінної
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|