Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ «Операційний менеджмент»

І. Вихідні дані

Головою Правління універмагу прийнято рішення про проведення сезонного ярмарку «Школи остання мить», присвяченого продажу вбрання до випускного балу для школярів та студентів. Метою заходу є найповніше задоволення зростаючого у травні-червні попиту на одяг, взуття й аксесуари та підвищення ефективності операційної діяльності підприємства у цей період.

Уявіть, що Вам, як заступнику Голови Правління з комерційної роботи, доручено скласти сітковий графік підготовки та проведення сезонного ярмарку. Як інформаційна база було взято таблицю з переліком заходів щодо організації сезонного ярмарку у минулому році (табл. 4.1).

II. Завдання до ситуації

1. Виконуючи функції заступника Голови Правління, та використовуючи дані табл. 5.1, складіть сітковий графік підготовки та проведення сезонного ярмарку «Школи остання мить» (роботи на критичному шляху позначте суцільною лінією, а решту робіт — пунктиром).

2. На підставі визначених критичних робіт обчисліть тривалість критичного шляху.

3. Прийміть управлінське рішення щодо оптимізації робіт з підготовки та проведення сезонного ярмарку «Школи остання мить» та оформіть його документально.

III. Інформаційне забезпечення задачі

Таблиця 4.1

Розподіл часового простору в процесі підготовки та проведення сезонного ярмарку «Школи остання мить»

Позначка роботи Захід Тривалість заходу, дні
1-2 Прийняття рішення про ярмарок
2-3 Визначення асортименту
2-7 Визначення потреби у кадрах
2-8 Укладання договору на оренду манекенів
2-9 Замовлення на виготовлення рекламних вкладинок
2-10 Замовлення на виготовлення упаковки
2-12 Розміщення рекламного оголошення
3-4 Розрахунок потреби у товарах
4-5 Визначення дислокації ярмарку
4-6 Накопичення товарних запасів
5-15 Підготовка приміщення
6-13 Замовлення товарів
7-16 Підбір працівників
8-16 Доставка манекенів
9-11 Виготовлення рекламних вкладинок
10-14 Виготовлення упаковки
11-16 Доставка рекламних вкладинок
12-20 Рекламування ярмарку
13-15 Доставка товарів
14-17 Доставка упаковки
15-16 Підготовка товарів до продажу
15-19 Розробка анкет
16-17 Викладка товарів
17-18 Випробувальні роботи
18-19 Усунення недоліків
18-20 Забезпечення внутрішньої реклами
19-20 Проведення ярмарку
19-21 Проведення анкетування
20-22 Інвентаризація
21-24 Обробка інформації
22-23 Вивіз товарів та манекенів
22-24 Обробка результатів інвентаризації
23-24 Прибирання
24-25 Підведення підсумків ярмарку

Читайте також:

  1. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  2. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  3. V розділ. Товарна політика підприємства
  4. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  7. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  10. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  11. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  12. Б – розділення гелю на дві фази




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Алгоритм розв’язання задачі | ІV. Алгоритм розв’язання задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.