Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІV. Алгоритм розв’язання задачі

Побудуйте робочу таблицю (табл. 3.4).

Таблиця 3.3

Робоча таблиця

№ пор. ПОСАДА Чисельність
Продтовари Культтовари Розрахунок Злагода
         
         
         
         
           
  Аппарат управління АУпрод АУкульт АУзл
  Торг.-операт. персонал ТОпрод ТОкульт ТОзл
  Усього УСпрод УСкульт УСзл

1. Перепишіть до таблиці умови (витяги зі штатних розкладів) Вашого варіанта.

2. Поряд з кожною посадою визначте, до якої категорії вона належить.

3. Окремо для кожного з підприємств підрахуйте кількість посад у кожній з категорій і по підприємству в цілому.

4. Визначте, скільки відсотків посад кожної категорії залишиться у новому об’єднанні «Злагода».

Формули для розрахунків:

АУ : 100% – 40% = 60%;

ТО : 100% – 10% = 90%.

5. Розрахуйте абсолютну кількість посад кожної категорії, яка залишиться у новому об’єднанні «Злагода».

Формули для розрахунків:

.

6. У межах визначеної кількості сформуйте штатний розклад об’єднання «Злагода» (працюйте у колонці «Розрахунок»). Перевірте, чи відповідає кількість посад вимогам бізнес-плану.

7. Побудуйте схему організаційної структури об’єднання «Злагода».

8. Побудуйте робочу таблицю для розрахунку порівнюваних відносних показників роботи працівників, у яку перепишіть умови Вашого варіанта, а також додаткові показники з умов (торгова площа) та з результатів розв’язання 1 етапу (кількість працюючих в цілому і за категоріями). Розрахуйте додаткові абсолютні показники кожного з підприємств (прибуток) та зіставні відносні показники (рівні у %, на 1 м2; на 1 працівника тощо).

Таблиця 3.4

Порівняльна таблиця показників діяльності магазинів і об’єднання

Показники Одиниці виміру Продукти Плюс Культтовари Злагода
Вихідні дані        
Товарообіг Грн.      
Валовий дохід Грн.      
Витрати обігу Грн.      
Загальна площа м2      
Середньорічна вартість основних фондів Грн.      
       
       
Розрахунок  

9. Порівняйте відносні показники «Злагоди» та підприємств, що існували раніше, а також прибуток «Злагоди» з витратами на консультування. Результати аналізу і висновки оформіть доповідною.



Читайте також:

  1. III. Інформаційне забезпечення задачі
  2. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  3. IV. Алгоритм вирішення задачі
  4. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  5. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  8. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  9. Rete-алгоритм
  10. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  11. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  12. АЛГОРИТМ




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Інформаційне забезпечення задачі | Розділ «Операційний менеджмент»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.