МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.
Вивчення теми 7 починається з питання щодо ролі, значення, сутності і місця мети у стратегічному управління і це недаремно. Оскільки треба розуміти, що мета потребує всебічної якісної оцінки майбутнього стану системи, для якої вона розробляється й має давати закінчене та комплексне уявлення про майбутній стан системи. Мета в управлінні – це ідеальний образ бажаного, можливого і необхідного стану об’єкта, відносно якого формується мета. Зміст мети в управлінні можна проілюструвати за допомогою кількох характеристик приведених на рисунку 7.1.
Рис. 7.1. Характеристика основних груп факторів, що визначають мету в управлінні.
Генеральна мета підприємства у ринковій економіці трактується як місія. Місія підприємства завжди вкрай індивідуальна. Місія як би відокремлює одне підприємство від інших і наділяє його власними відмітними рисами, напрямком діяльності і шляхом розвитку. Існує три аспекти у формуванні місії підприємства: розуміння, у яких сферах бізнесу працює підприємство; пояснення місії підприємства ясно, дохідливо і натхненно; своєчасне рішення, коли змінювати місію підприємства. Задача підприємця при визначенні місії фірми полягає в тому, щоб виявити час, коли можливості або загрози, що з'являються в навколишньому середовищі, роблять бажаним перегляд довгострокового напрямку розвитку фірми. Добре обґрунтована, правильно сформульована місія підприємства має дійсну управлінську цінність: вона формує погляди вищого керівництва на довгострокові плани фірми по подальшому процвітанню; знижує ризик недальновидного управління і прийняття необґрунтованих рішень; виражає мету організації і служить співробітникам стимулом до гарного виконання роботи; допомагає менеджерам середньої ланки сформулювати задачі, цілі і прагнення відділу, поєднати основну політику відділів з політикою і напрямком розвитку всього підприємства; полегшує підготовку організації до майбутнього. Досягнення стратегічного успіху підприємства взагалі можна забезпечити за допомогою декомпозиції цілей та задач, тобто побудувати “ дерево цілей”, де встановлюються конкретні, виміряні задачі, що є основою конкретних видів робот. “Дерево цілей” – це наочне графічне зображення підпорядкованості та взаємозв’язку цілей, що демонструє розподіл генеральної мети або місії на підцілі, завдання та окремі дії. Побудова “дерева цілей” має основну ідею та правило. Також “дерево цілей” будується на основі координації цілей. Все це необхідно розглянути при вивчені третього питання даної теми.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|