Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.

 

Вивчення теми передбачає розмежування підходів до визначення “стратегії як процесу” та “стратегії як результату”.

Стратегія – це довгостроковий курс розвитку фірми, спосіб досягнення цілей, який вона визначає для себе, керуючись власними міркуваннями в межах своєї політики.

Для розробки стратегії підприємство має ураховувати такі важливі елементи своєї діяльності: місію; конкурентні переваги; особливості організації бізнесу; ринки збуту, де діє фірма; продукцію; ресурси; структуру; виробничу програму; організаційну культуру.

Також при вивчені першого питання необхідно розглянути фактори, що найбільш суттєво впливають на зміст стратегії.

Через багатоцільовий характер діяльності підприємства стратегія має складну внутрішню структуру, тобто можна ставити питання про формування системи стратегій у вигляді “стратегічного набору”.

Стратегічний набір – це система стратегій різного типу, що розробляє підприємство на певний відрізок часу і відбиває специфіку функціонування та розвитку підприємства, а також рівень його претендування на місце й роль у зовнішньому середовище.

Стратегічний набір повинен відповідати певним вимогам.

У теорії стратегічного менеджменту досліджується, а на практиці використовується велика кількість різних стратегій. Різноманітність стратегій, що розглядаються, впроваджуються і реалізуються, дуже ускладнює їх класифікацію.

Рекомендується у третьому питанні розглянути и вивчити загальну класифікацію стратегії організацій і сутність видів стратегій приведених в таблиці 8.1.

Таблиця 8.1.

Загальна класифікація стратегії організації.

Ознаки класифікації Види стратегії
За ієрархією Загальнокорпоративна, портфельна, ділова, функціональна
За функціональною ознакою Стратегія маркетингу, фінансова, виробництва, соціальна, екологічна, організаційних перетворень
За термінами реалізації Довгострокова, середньострокова, короткострокова
За стадіями економічного розвитку, життєвого циклу організації або за її часткою на ринку Стратегія зростання, стабілізації (переорієнтації), скорочення (захисту, відступу)
За напрямами можливого розвитку організації Стратегія інтенсивного, інтеграційного, диверсифікаційного розвитку
За ступенем глобалізації, охоплення ринку Стратегія інтернаціоналізації, диверсифікації, сегментації
За характеристиками виробничої діяльності Реструктуризація, спеціалізація, диференціація, зниження собівартості, концентрація
За галузевою орієнтацією Стратегія у нових галузях, у галузях на стадії зрілості, у галузях на стадії спаду, на міжнародних ринках
За експортно-імпортною політикою Прямого та непрямого експорту, виробництва за рубежем, імпорту


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 254

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ. | ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.