МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА» Факультет юридичний Кафедра теорії та історії держави і права
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор з науково – педагогічної роботи ____________________А.М.Колот “____”___________________2014р. Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, Поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни "Теорія держави і права" для студентів 1курсу Галузь знань 0304 «Міжнародні відносини» Напрям підготовки 6.030206 «Міжнародний бізнес» Факультет міжнародної економіки і менеджменту
Завідувач кафедри теорії та історії держави і права ______________Ф. П. Шульженко “02”червня 2014 р.
Начальник навчально- методичного відділу ______________Т.В. Гуть “_____”_______________20__р. Київ КНЕУ 2014
СТРУКТУРА МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЩОДО ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ, ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЇХ ЗНАНЬ
1. Вступ.........................................................................................................3 2. Тематичний план......................................................................................5 3. Зміст за темами........................................................................................6 4. Плани семінарських (практичних, лабораторних) занять.................10 5. Графіки індивідуально-консультативної роботи................................14 6. Карта самостійної роботи студента......................................................14 7. Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань з дисципліни..............................................................................................19 8. Список рекомендованої літератури......................................................21
ВСТУП
Теорія держави та права – це навчальна дисципліна, що вивчає державу і право як явища суспільного життя, основні закономірності їх виникнення, розвитку і функціонування, їх сутність та призначення. Навчальна дисципліна вивчається студентами І курсу напряму підготовки «Міжнародний бізнес» у першому семестрі. Метою навчальної дисципліни “Теорія держави та права” є засвоєння студентами комплексу фундаментальних знань про загальні закономірності виникнення, розвитку і функціонування державно–правових явищ, отримання уявлень про поняття і категорії, що відображають особливі властивості держави і права; з`ясування закономірностей становлення і розвитку загальнотеоретичної юридичної науки. Завданнями навчальної дисципліни є: усвідомлення її фундаментального характеру, врахування широкого діапазону зв'язків не тільки з філософськими, економічними і політологічними вченнями, а й з іншими науками; засвоєння закономірностей формування, функціонування та розвитку держави і права; навчити студентів правильному розумінні приписів чинного законодавства та державно–правової практики. Предметом вивчення є загальні й специфічні закономірності виникнення, розвитку і функціонування державно–правової організації суспільства, держави і права, які розглядаються як цілісні соціальні інститути, а також система основних понять і категорій юриспруденції. У результаті вивчення „Теорії держави і права” студенти повинні: знати: – предмет, методи пізнання та місце „Теорії держави і права”; – виникнення та сутність держави; – основні теорії походження та сучасні концепції держави; – особливості форм держави; – функції держави та форми їх реалізації; – механізм та апарат держави; – природу, сутність, принципи права; – місце та значення норм права у системі соціальних норм. Структуру та класифікацію норм права; – особливості правотворчості; – юридичну природу та види джерел (форм) права; – особливості, співвідношення та елементи системи права та системи законодавства; – поняття, склад, підстави виникнення, зміни та припинення правовідносин; – поняття та види юридичних фактів; – форми реалізації норм права; – особливості тлумачення норм права; – поняття та види правової поведінки; – поняття, особливості та види правопорушень та юридичної відповідальності; – сутність, структуру та типологію сучасних правових систем, сутність та елементи вітчизняної правової системи, а також особливості сучасних правових систем світу; вміти: – надавати характеристику державно–правовим явищам; – виявляти особливі ознаки державно–правових явищ; – виявляти відмінні та спільні ознаки при порівнянні тих чи інших понять державно–правової дійсності; – визначати елементи правових норм та здійснювати їх класифікацію; – визначати стадії законотворчості; – класифікувати джерела (форми) права України; – визначати елементи системи права, їх взаємозв’язки і співвідношення, критерії поділу права на галузі; – аналізувати елементи правової системи України, з’ясовувати їх особливості; – визначати шляхи подолання прогалин у праві; – визначати юридичний склад правовідносин; – класифікувати юридичні факти; – визначати форми реалізації права; – тлумачити норми права; – визначати види правової поведінки; – аналізувати види юридичної відповідальності та визначати її підстави; – визначати особливості сучасних правових систем світу тощо.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ДИСЦИПЛІНИ
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ Змістовий модуль №1 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|