Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аудиторні завдання

Завдання 1. Визначити область існування функції:

 

а) Відповідь: б)   Відповідь:

 

Завдання 2. Дослідити на неперервність функції

а) б)
 
       
   
 
 

 

   
Рисунок 2.1 Рисунок 2.2  
       

 

Завдання 3. Дослідити функцію на неперервність вказати точки розриву і побудувати графік

 

а) Відповідь: точка розриву другого роду г) Відповідь: точка розриву першого роду
  б)   Відповідь: точка розриву другого роду д) Відповідь: функція неперервна
  в) Відповідь: точка розриву першого роду е) Відповідь: функція неперервна в т. х= -1; х=1,5 точка розриву першого роду

 

a)   б)    
х

y
в)

 
 

 

y
г)

д)   е)

Індивідуальні завдання.

 

Знайти область визначення функції

1. 2.

3. 4.

5. 6.

7. 8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

 


Дослідити функцію на неперервність. Побудувати схематичний графік функції.

 

  1.   2.   3.
  4.   5.   6.
  7.   8.   9.
  10.   11.   12.
  13.   14.   15.
  16.   17.   18.
  19.   20.   21.
  22.   23.   24.
  25.   26.   27.
  28.   29.   30.
           

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завдання | Дослідити функцію на неперервність. Побудувати схематичний графік функції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.