Аудиторні завдання
Завдання 1. Визначити область існування функції:
а)
Відповідь:
| б)
Відповідь:
|
Завдання 2. Дослідити на неперервність функції
а)
| б)
|
|
| | Рисунок 2.1
| Рисунок 2.2
| | | | | |
Завдання 3. Дослідити функцію на неперервність вказати точки розриву і побудувати графік
а)
Відповідь: точка розриву другого роду
| г)
Відповідь: точка розриву першого роду
|
б)
Відповідь: точка розриву другого роду
| д)
Відповідь: функція неперервна
|
в)
Відповідь: точка розриву першого роду
| е)
Відповідь: функція неперервна в т. х= -1; х=1,5 точка розриву першого роду
|
Індивідуальні завдання.
Знайти область визначення функції
1. 2.
3. 4.
5. 6.
7. 8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Дослідити функцію на неперервність. Побудувати схематичний графік функції.
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|
11.
|
|
12.
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
|
20.
|
|
21.
|
|
22.
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
|
26.
|
|
27.
|
|
28.
|
|
29.
|
|
30.
|
|
|
|
|
|
|
|
Читайте також: - I. Постановка завдання статистичного дослідження
- I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
- II. Завдання
- II. Завдання на проект.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|