МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Скалярний добуток векторів
2.2.7. Дано розвинення векторів ,які є сторонами трикутника АВС , за двома взаємно перпендикулярними ортами. Обчислити довжину медіани і висоти .
2.2.8 Визначити при якому значенні a вектори `а та` взаємно перпендикулярні.
Перевірити перпендикулярність векторів ` і .
2.2.9 Знайти роботу, яку виконує сила `f , рухаючись прямолінійно із точки А в точку В. 1. `f = ( 3, -2, 6 ), А ( 2, -6, -1 ), В ( -3,-5, 2 ) 2. `f = ( -2, 7, -1), А ( -4, 4, 3 ), В ( 2, 5, -4 ) 3. `f = ( 5, -6, -1), А ( -3, 3, -2), В ( 1, 5 , 3) 4. `f = ( -3, 7, -2), А ( -8,-1, 5), В (-1, 2 , 3) 5. `f = ( 8, -3, 7), А ( -2, -5, 7), В ( 3, 2, 5) 6. `f = ( -2, -3, 7 ), А ( -15, 8, 4 ), В ( -7, 3, 5 ) 7. `f = ( 1,-5, -2 ), А ( -10, -2, 2), В ( 2, 1, -3) 8. `f = ( 4, 5, -1 ), А ( 2, -1, -3), В ( -1, 2, -8) 9. `f = ( 7, 5, -4), А ( 7, 5, -1), В ( 5, 8, -3) 10. `f = ( -2, 5, -3), А ( -8, 1, 3), В ( -1, 7, 5) 11. `f = ( 3, -4, 2 ), А ( -5, 2, 8), В ( 2,3, 5 ) 12. `f = ( -3, 5, -2), А ( -5, -4, 12), В ( 3, -6, -11 ) 13. `f = ( -4,-3, 7 ), А ( 2, 8, -3), В ( 8, -9, -5) 14. `f = ( 3, 2, 13), А ( 7, -6, 6), В ( 5, -9, 8) 15. `f = ( -7, -11, 5), А ( -8, 4, -3), В ( -5, 3, 2) 16. `f = ( -12, 13, -2) А ( 8, -7, -2), В (9, -5, -3 ) 17. `f = ( -9, 5, -4), А ( -3, 8, 2), В ( -7, 5, 3) 18. `f = ( -6, 5, -4), А ( 6, 3, -2), В ( -7, -5, 3) 19. `f = ( -3, -5, 1), А ( 5, 2, 3), В ( 10, -5, 2) 20. `f = ( 11, -3, -4), А ( -10, 2, 6), В ( -13, 3, -8) 21. `f = ( -8, 7, 1), А ( 8, -2, -3), В ( 5, -3, 1) 22. `f = ( 15, -6, 1), А ( 4, -3, -5), В ( 3, -8, 2) 23. `f = ( 5, -4, -7), А ( -4, -3, 10), В ( 2, 4, 7) 24. `f = ( -4, -3, -1), А ( 4, -3, -1), В ( -5, 2, -4) 25. `f = ( 3, -2, 5), А ( -10, -3, -1), В ( 7, 5, -3) 26. `f = ( -5, 3, -7 ), А ( -4, -9, 3), В ( 3, -5, -4) 27. `f = ( 2, 7, -3 ), А ( 6, -11, 4), В ( -7, -3, 5) 28. `f = ( -5, -13, 3), А ( 5, 7, -2), В ( 8, 3, -5) 29. `f = ( 7, -4, 1), А ( -5, -3, 2), В ( 3, 2, -5) 30. `f = ( 12, -7, -2), А ( -8, -1, 2), В ( -5, 3, -9)
2.2.10 Знайти вектор `m, коли відомо, що він колінеарний до вектора і задовольняє умові 1.. = ( 5,-1 ,7 ), с = 150 2. = ( 2,-3 ,4 ), с = -58 3. = ( 4, 2,-1 ), с = 42 4. = ( 3, 2,-2 ), с = -34 5. = ( -6, 1,-3 ), с = 92 6. = ( 1, -4, 6), с = -106 7. = ( 2, -2, 7 ), с = 114 8. = ( -3, -4, 2 ), с = -58 9. = ( 1, 7, -2), с = 108 10. = ( 2, -6, 1), с = -82 11. = ( 1, -3, -5 ), с = 70 12. = ( -4, 2, -3), с = -58 13. = ( 7, -2, 4 ), с = 138 14. = ( -5, 1, -3), с = -70 15. = ( 2, -3, -2), с = 34 Знайти координати вектора `с, колінеарного до вектора `а, причому вектор `с утворює гострий кут з віссю Ох, а модуль вектора `с відомий.
2.2.11 Обчислити площу паралелограму, побудованого на векторах `m та `n і знайти скалярний добуток .
2.2.12 Дано вектори `а та` В) добуток синусів і косинусів.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|