Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальні завдання

2.2.1.Дано : координати точок А, В та координати вектора . Знайти: а) напрямні косинуси вектора б) перевірити колінеарність векторів та `а; порівняти абсолютні величини та напрямок даних векторів у випадку їх колінеарності.

1. =(-2,-6, 20), А(-3,-2, 6), В (-2, 1,-4)

2. =( 5, 17,-4), А(-2, 3,-5), В ( 8, 37,-13)

3. =(-4,-9, 3), А( 2,-2, 4), В ( 14, 25,-5)

4. =(-24,-10, 10), А( 3, 2, 1), В (15, 7,-4)

5. =(15,-30, 6), А( 6, 3, 7), В ( 1, 13, 5)

6. =(10,-26,-8), А(-1,-2,-4), В ( 4,-15,-8)

7. =( 3,-2,-5), А( 7, 2, 2), В (-2, 8, 17)

8. =(-1, 9,-2), А( 1,-5,-9), В ( 3,-23,-5)

9. =( 17,-4, 5), А( 6,-5,-3), В ( 40,-13, 7)

10. =(-9, 3,-4), А( 3, 4,-6), В (30,-5, 6)

11. =(-10, 10,-24), А( 2, 3,-10), В ( 7,-2, 2)

12. =(-30, 6, 15), А(-7, 1,-2), В ( 3,-1,-7)

13. =(-26,-8, 10), А( 6, 3,-2), В (-7,-1, 3)

14. =(-2,-5, 3), А(-1,-7, 8), В ( 5, 8,-1)

15. =(-9, 2, 1), А(-2,-5, 5), В (-20,-1, 7)

16. =(-2,-6, 20), А( 4, 2, 0), В ( 5, 5,-10)

17. =( 5,-1, 7), А(-7, 5,-3), В ( 3, 3, 11)

18. =(-8, 9, 1), А( 1, 5,-2), В (-23, 32, 1)

19. =( 3,-4, 2), А( 5, 8,-1), В (-4, 20,-7)

20. =( 3,-5, 5), А(-3, 5,-14), В ( 3,-5,-4)

21. =( 10,-26,-8), А(-10, 9, 8), В (-5,-4, 4)

22. =(-9, 6, 15), А( 13,-1, 6), В ( 16,-3, 1)

23. =(-1, 9,-2), А( 5,-6,-1), В ( 7,-24, 3)

24. =( 5, 17,-4), А(-3, 6,-5), В ( 7, 40,-13)

25. =(-4,-9, 3), А(-6, 3, 4), В ( 6, 30,-5)

26. =(-24,-10, 10), А(-10, 2, 3), В ( 2, 7,-2)

27. =( 15,-30, 6), А(-2,-7, 1), В (-7, 3,-1)

28. =( 10,-26,-8), А(-2, 6, 3), В ( 3,-7,-1)

29. =( 3,-2,-5), А( 8,-1,-7), В (-1, 5, 8)

30. `а =( 1,-9, 2), А( 5,-2,-5), В ( 7,-20,-1).

 

2.2.2 Знайти модулі суми та різниці векторів і ` , .

1. =( 1,-2,0 ), =( 2,-4,-2 )
2. =( 9,-6,-11 ), =( -17, 7, 15 )
3. =( -3, 5, -8 ), =( -1, 1, -4)
4. =( 1, -3, 5 ), =( -11, 13, -10 )
5. =( -4, 5, 1 ), =( -5, 13, 5 )
6. =( 6, -2,-2 ), =( -9, 8, 4 )
7. =( 4, 0, 8 ), =( 8, -8, 16 )
8. =( 1, 3, -7 ), =( -2,-1, 5 )
9. =( 0, 10, -20 ), =( -10, 5, -10 )
=( 4, 0, -1 ), =( -4, 4, -2 )
11. =( -2, 0, 1 ), =( -4,-2, 2 )
12. =( -6, -11, 9 ), =( 7, 15, -17 )
13. =( 5, -8, -3 ), =( 1,-4, -1 )
14. =( -3, 5, 1 ), =( 13, -10, -11 )
15. =( 5, 1, -4 ), =( 13, 5, -5 )
16. =( -2,-2, 6 ), =( 8, 4, -9 )
17. =( 0, 8, 4 ), =( -8, 16, 8 )
18. =( 3,-7, 1 ), =( -1, 5,-2 )
19. =( 10,-20, 0 ), =( 5,-10, -10 )
20. =( 0,-1, 4 ), =( 4,-2,-4 )
21. =( 0, 1,-2 ), =( -2, 2,-4 )
22. =( -11, 9,-6 ), =( 15, -17, 7 )
23. =( -8,-3, 5 ), =( -4,-1, 1 )
24. =( 5, 1,-3 ), =( -10,-11, 13 )
25. =( 1, -4, 5 ), =( 5,-5, 13 )
26. =( -2, 6, -2 ), =( 4, -9, 8 )
27. =( 8, 4, 0 ), =( 16, 8, -8 )
28. =( -7, 1, 3 ), =( 5, -2, -1 )
29. =( -20, 0, 10 ), =( -10,-10, 5 )
30. =( -1, 4, 0 ), =( -2,-4, 4 )

 

2.2.3. Вектор розкладено за базисом `i, , . Знайти розклад за цим базисом вектора `d, протилежно напрямленого до вектора `с, якщо відомий модуль вектора `d.

1. =( -9; 3; -4,5 ), 21 2. =( 1;-1,5; 3 ), 35
3. =( 2;-4; -4), 3 4. =(-2; 1; 2 ), 39
5. =( ; -5 ; 4 ) 25 6. =( 1; 2 ; -2 ) 6
7. =(-1; 2; 2/3 ), 7 8. =(1,2; 3; -2 ) 19
9. =( 16; -2; -8 ), 9 10. =(2, 0;-1,5 ), 10
11. =(-1;-1,5; 3 ), 21 12. =( -2; -4; 4) 12
13. =(-9; -12; 36 ), 13 14. =( 2; 3; -6 ), 14
15. =( 2; 2;-1 ), 15 16. =(10; ;-5 ), 35
17. =( 3; -1; 1,5 ), 7 18. =(1; -3; 1,5 ) 28
19. =(-30; 20; 12 ), 19 =(-7,5;5;15 ), 35
21. =( 3; -6, -2 ), 21 22. =( -2, -2; 1 ), 12
23. =( 5; 2,5; -5 ), 15 24. =(2; 4; ), 14
25. =( -3; -4; ), 25 26. =(-3; 6; -2 ), 35
27. =( 1; 1; -0,5 ), 6 28. =(-3; 2; -6 ), 28
29. =( 5; -3; 7,5 ), 19   =(0;-28; 21), 5

 

2.2.4. Дано чотири вектори: ` . Якщо вектори утворюють базис, знайти розвинення вектора `m за цим базисом.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

 

2.2.5 Знайти орт вектора .

1. ( 12, 9, -8) 2. ( 12, -8, 24)
3. ( 0, 4,-3) 4. ( 3,4,-12)
5. ( 16, -8, 16) 6. (-15,-10, 30)
7. (15, 10, 6) 8. (-18, 6, 9)
9. ( 2, 9,-6 ) 10. ( 26, -13, -26)
11. ( 12, -16, 15) 12. ( 10, -10, 5)
13. (-12, 24, -3) 14. ( 2,-8, 16)
15. (-3, 18, 14) 16. ( 8, 4, -8)
17. (-30, 24, -32) 18. (12, 30, -20)
19. ( 4,-6, 12) 20. (2,-4,4 )
21. (-8, 0, 6) 22. (12, -4, 18)
23. (16, -18, 24) 24. (28, -6, 36)
25. ( 2, -2, 1) 26. ( 1, 8 ;4 )
27. ( 20, 0, 21 ) 28. ( 12, -16, 0 )
29. ( 3, 6 ,-2 ) 30. ( 24, -8,-6 )

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аудиторні завдання | Скалярний добуток векторів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.