МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Індивідуальні завдання2.2.1.Дано : координати точок А, В та координати вектора . Знайти: а) напрямні косинуси вектора б) перевірити колінеарність векторів та `а; порівняти абсолютні величини та напрямок даних векторів у випадку їх колінеарності. 1. =(-2,-6, 20), А(-3,-2, 6), В (-2, 1,-4) 2. =( 5, 17,-4), А(-2, 3,-5), В ( 8, 37,-13) 3. =(-4,-9, 3), А( 2,-2, 4), В ( 14, 25,-5) 4. =(-24,-10, 10), А( 3, 2, 1), В (15, 7,-4) 5. =(15,-30, 6), А( 6, 3, 7), В ( 1, 13, 5) 6. =(10,-26,-8), А(-1,-2,-4), В ( 4,-15,-8) 7. =( 3,-2,-5), А( 7, 2, 2), В (-2, 8, 17) 8. =(-1, 9,-2), А( 1,-5,-9), В ( 3,-23,-5) 9. =( 17,-4, 5), А( 6,-5,-3), В ( 40,-13, 7) 10. =(-9, 3,-4), А( 3, 4,-6), В (30,-5, 6) 11. =(-10, 10,-24), А( 2, 3,-10), В ( 7,-2, 2) 12. =(-30, 6, 15), А(-7, 1,-2), В ( 3,-1,-7) 13. =(-26,-8, 10), А( 6, 3,-2), В (-7,-1, 3) 14. =(-2,-5, 3), А(-1,-7, 8), В ( 5, 8,-1) 15. =(-9, 2, 1), А(-2,-5, 5), В (-20,-1, 7) 16. =(-2,-6, 20), А( 4, 2, 0), В ( 5, 5,-10) 17. =( 5,-1, 7), А(-7, 5,-3), В ( 3, 3, 11) 18. =(-8, 9, 1), А( 1, 5,-2), В (-23, 32, 1) 19. =( 3,-4, 2), А( 5, 8,-1), В (-4, 20,-7) 20. =( 3,-5, 5), А(-3, 5,-14), В ( 3,-5,-4) 21. =( 10,-26,-8), А(-10, 9, 8), В (-5,-4, 4) 22. =(-9, 6, 15), А( 13,-1, 6), В ( 16,-3, 1) 23. =(-1, 9,-2), А( 5,-6,-1), В ( 7,-24, 3) 24. =( 5, 17,-4), А(-3, 6,-5), В ( 7, 40,-13) 25. =(-4,-9, 3), А(-6, 3, 4), В ( 6, 30,-5) 26. =(-24,-10, 10), А(-10, 2, 3), В ( 2, 7,-2) 27. =( 15,-30, 6), А(-2,-7, 1), В (-7, 3,-1) 28. =( 10,-26,-8), А(-2, 6, 3), В ( 3,-7,-1) 29. =( 3,-2,-5), А( 8,-1,-7), В (-1, 5, 8) 30. `а =( 1,-9, 2), А( 5,-2,-5), В ( 7,-20,-1).
2.2.2 Знайти модулі суми та різниці векторів і ` , .
2.2.3. Вектор розкладено за базисом `i, , . Знайти розклад за цим базисом вектора `d, протилежно напрямленого до вектора `с, якщо відомий модуль вектора `d.
2.2.4. Дано чотири вектори: ` . Якщо вектори утворюють базис, знайти розвинення вектора `m за цим базисом.
2.2.5 Знайти орт вектора .
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|