Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання завдання 5

 

Побудувати однопродуктову статичну модель з розривами цін за умовою: витрати на оформлення замовлення k = 10 у.о, витрати на збереження одиниці замовлення в одиницю часу h=1 у.о., інтенсивність попиту в одиницю часу b = 5 одиниць, ціна одиниці продукції С1 = 2 у.о. при y<q,. С2= 1 у.о . при y³q, де q – розмір замовлення, при якому отримується знижка q = 17 од.

Визначити оптимальний рівень замовлення y* та сумарні витрати за цикл.

Алгоритм визначення у*

1. Визначити оптимальний рівень замовлення за формулою Уилсона:

(14)

Якщо q < ym , то q належить зоні 1 (рис.5.), то оптимальний розмір замовлення прийняти у*=уті закінчити обчислення.

 
 

 


 

 

q ym q1 y

 

Рис.5. q – у 1-й зоні.

 

Інакше, якщо q ≥ ym, то перейти до п.2.

2. Визначити q1 з рівняння TCU1(ym) = TCU2(q1) і встановити, у якій зоні знаходиться величина q.

Якщо ут £ q £ q1 (рис. 6), то оптимальний рівень замовлення прийняти у* = q.

 

 
 


 

Рис. 6. q – у 2-й зоні, у* = q

 

3. Якщо q ³ q1 (рис.7), то оптимальний рівень замовлення прийняти у* = ут.

 

 
 


 

Рис. 7. q – у 3-й зоні, у* = уm

 

Проводимо розрахунки за алгоритмом.

Оскільки q > ym , необхідно визначити, де знаходиться q: в зоні 2 або 3. Значення q1 обчислюється з рівняння:

 

TCU1(ym) = TCU2(q1) (15)

або

С1b + kb/ym + hym/2 = C2b + kb/q1 + hq1/2.

 

В результаті підстановки отримуємо:

 

2*5 + 10*5/10 + 1*10/2 = 1*5 + 10*5/q1 + 1*q1/2,

або

q12 – 30q1 + 100 = 0.

 

Розв’язання рівняння: q1 = 26,18 або q1 = 3,82. Вибираємо більше значення q=26,18, тому що q > ym. Оскільки отримане значення відповідає умові ут < q < q1, то величина q знаходиться у другій зоні. Отже, оптимальний рівень замовлення y*= q = 17.

Сумарні витрати за одиницю часу визначаються так: TCU(y*) = TCU2(17) = C2b + kb/17 + h*17/2 = 1*5 + 10*5/17 + 1*17/2 = 20 (у.о./день).

Розрахунки проводяться у середовищі Турбо Паскаль, або Mathcad.

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Завдання
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 5. | Завдання 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.