Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання завдання 6

 

Алгоритм розв”язання.

1. Розрахуємо оптимальний розмір замовлення кожного виду продукції за формулою Уілсона:

.

2. Перевіряємо, чи виконується умова обмеження на складське приміщення:

(16)

Якщо так, то отримані значення є розв’язком задачі.

Якщо ні – перейти до функції Лагранжа:

(17)

де l < 0.

Зазначимо, що уі* залежить від оптимального значення l* множника Лагранжа l. Крім того, при l* = 0 значення уі* є розв’язком задачі без обмеження. Значення l* можна знайти методом систематичних проб та помилок.

У поставленій задачі мінімізації l < 0, тоді при послідовній перевірці від’ємних значень l, знайдене значення l* буде одночасно визначати значення уі*, які задовольняють задане обмеження (16) у вигляді рівності.

Таким чином, в результаті визначення l* автоматично отримуємо уі*.

Виходячи з формули (17), будується таблиця 2.

Таблиця 2

l у1 у2 у3 іуі – А
9,8 11,8 33,6
-0,05 8,9 10,2 14,1 19,5
-0,1 8,3 9,2 11,6 12,5
-0,15 7,7 8,3 8,1
-0,2 7,3 7,7 8,9 4,9
-0,25 6,9 7,2 8,1 2,5
-0,3 6,6 6,8 7,6 0,556
-0,35 6,3 6,4 7,1 -1,05

 

При А = 28 обмеження на складське приміщення задовольняється у вигляді рівності при деякому l* (-0,3 £ l* £ -0,35). Це значення l* і його можна оцінити за допомогою лінійної інтерполяції, проводячи пряму лінію через дві точки (-0,3; 0,556) та (-0,35; -1,05). Знаходимо точку перетину прямої з віссю ОХ.

Відповідні значення уі визначають оптимальні значення обсягів замовлення продукції трьох видів:

у1* = 6,5, у2* = 6,7 та у3* = 7,4.


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Завдання
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 6 | Завдання 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.