Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 9

 

Орієнтовні теми для моделювання:

1. Модель завантаження вантажу на складській базі.

Фура приїздить на Склад, водій експедитор заходить до контори для оформлення всіх необхідних документів. Після оформлення документів підганяє фуру під складські приміщення для загрузки вантажу. Під час виїзду з бази водій віддає перепустку на виїзді охоронцю. Охоронець перевіряє вантаж, після чого Фура виїздить з території бази.

2. Модель прийому товару завідувачем складу магазину.

Автомобіль приїздить до потрібного магазину водій-експедитор з потрібними документами йде до магазину завідуючий складом приймає вантаж, після чого оформлює потрібні документи. Водій їде до наступного магазину.

3. Модель рух пасажирів у наземному павільйоні метро.

Перед тим, як пройти до потягів метро, пасажири проходять через турнікети, які перевіряють наявність квитків. Ті пасажири, які не купили квитки заздалегідь, повинні будуть спочатку придбати їх у квитковій касі, що знаходиться в павільйоні, і лише потім вони зможуть пройти до поїздів.

4. Модель диспетчерського пункту на тролейбусному маршруті.

Диспетчер приймає Транспортний лист, робить відмітку про початок руху цим тролейбусом на відповідному маршруті, і так кожен наступний тролейбус. Відповідно після проїзду по маршруту, диспетчер робить наступну помітку про наступний початок руху за маршрутом. І т.д.

5. Модель прикордонного пропускного пункту.

Автомобіль прибуває на пропускний пункт. Водій та пасажири виходять для паспортного контролю, прикордонники проводять огляд автомобіля, після паспортного контролю та перевірки автомобіля водій та пасажири сідають на свої місця і рухаються далі.

6. Модель покупки ювелірних виробів.

Покупець прийшовши до ювелірного салону робить вибір, після остаточного вибору покупець в касі салону проводить оплату вибраного виробу, з чеком за товар прямує до продавця де за наявності чеку отримує придбаний товар.

7. Модель екскурсі до музею(Башта м.Берлін).

Відвідувачі музею прийшовши до музею, чекає в черзі до турнікету. Пройшовши турнікет вони купують квитки і чекають в черзі, щоб піднятись ліфтом на верхній поверх. Пройшовши по колу музею, вони спускається вниз.

8. Модель Автоматичної Заправної Станції.

Водій приїхавши до АЗС відкриває бак для заправки паливом та вирушає до каси для оплати за заправлене паливо, відстоявши в черзі до каси проводить оплату, після оплати повертається до автомобіля закриває бак, вирушає далі по маршруту.

9. Модель поселення в готелі.

Приїжджаючи до готелю, відвідувач прибуває до ресепції, проходить процедуру поселення, після чого отримує ключ від кімнати та піднімається в номер. Багаж відвідувача готелю, приносять співробітники готелю.

10. Модель ремонту колеса на шиномотажі.

Водій, заїхавши на шино монтаж, викликає робітника шиномонтажа, який має перевірити всі колеса, після чого знімає пошкоджене колесо та приступає до його ремонту, водій після проведеного ремонту перевіряє якість виконаної роботи, після виконання і перевірки якості робіт водій їде далі.

11. Модель посадки пасажирів на авіарейс.

Пасажир прибуваючи в аеропорт повинен пройти реєстрацію на потрібний рейс, здати багаж, та прослідувати на паспортний контроль, після проходження паспортного контролю пасажир проходить на особистий огляд, після чого чекає на початок посадки на рейс. Почувши по гучномовцю інформацію про початок посадки на рейс пасажир проходить на борт літака.

12. Модель рух пасажирів на залізно дорожній станції.

Перед тим, як пройти до потягів, пасажири проходять через турнікети, перевіряючи наявність квитків. Ті пасажири, які не купили квитки заздалегідь, повинні будуть спочатку придбати їх у квитковій касі, що знаходиться в павільйоні, і тільки потім вони зможуть пройти до поїздів.

13. Модель лікарняного відділення, в якому проводиться процедура взяття аналізів у пацієнтів або відвідувачів.

Пацієнт, який прибуває у відділення, спочатку прямує в приймальний покій. Там він чекає приходу лаборанта, який повинен провести його на забір аналізів. Процедура проводиться в одному з двох лабораторних приміщень. Коли за пацієнтом прибуває лаборант, вони відправляються у вільну процедурну кімнату. Якщо всі процедурні кімнати виявляються зайнятими, то пацієнт чекає в приймальному покої, поки яка-небудь з кімнат не звільниться. Лікар оглядає пацієнта на підставі аналізів.

14. Модель процесу виготовлення деталей в цеху.

Виготовлення в цеху деталі починається через випадкове час. Виконанню операцій передує підготовка. Тривалість підготовки залежить від якості заготовки, з якої буде зроблена деталь. Усього різних видів заготовок n1. Час підготовки підпорядковано експоненціальному закону. Частота появи різних заготовок і середні значення часу їх підготовки задані в таблиці:

 

Частота 0,05 0,13 0,16 0,22 0,29 0,15
Средній час

 

Для виготовлення деталі послідовно виконуються n операцій із середніми часом Т1, Т2,..., Тn відповідно. Після кожної операції протягом часу
Тк1, 2 к, ... , Тn йде контроль. Час виконання операцій і контролю - випадкове. Контроль не проходять q1,q 2 ... qn% деталей відповідно. Забраковані деталі надходять на пункт остаточного контролю і проходять на ньому перевірку протягом часу, розподіленого за експоненціальним законом із середнім значенням Tк. В результаті з загальної кількості непройшовших контроль деталей Q(n+1)% йдуть в брак, а ті, що залишилися 1 Q(n+1)% деталей підлягають повторному виконанню операцій. Якщо деталь вдруге не проходить контроль, вона остаточно бракується.

15. Модель функціонування напрямку зв’язку.

Напрямок зв'язку складається з двох каналів (основного і резервного) та загального вхідного буфера ємністю на Еmk повідомлень. На напрям надходять два потоки повідомлень з експоненціально розподіленими інтервалами часу, середні значення яких Т1=3 хв і Т2=4 хв. При нормальній роботі повідомлення передаються по основному каналу. Час передачі одного повідомлення розподілено за експоненціальним законом із середнім значенням Т3=2 хв. В основному каналі відбуваються збої через інтервали часу, розподілені за експоненціальним законом із середнім значенням Т4=15 хв. Якщо збій відбувається під час передачі, то повідомлення втрачається. За час Т5=5с запускається резервний канал, який передає повідомлення, починаючи з чергового. Час передачі одного повідомлення розподілено за експоненціальним законом із середнім значенням Т6=3 хв. Основний канал відновлюється. Час відновлення каналу підпорядкований експоненціальному закону із середнім значенням Т7=2 хв. Після відновлення резервний канал вимикається і основний канал продовжує роботу наступного повідомлення.

16. Модель надання послуг зв’язку.

На чергуванні перебувають n1 засобів зв'язку (ЗЗ) n2 типів (n21 + n22 + ... + n2n2 = n2) протягом n3 годин. Кожне ЗЗ може в будь-який момент часу вийти з ладу. Інтервали часу T21, T22, ..., T2n2 між відмовами ЗЗ, що знаходяться на чергуванні, випадкові. У разі виходу з ладу ЗЗ замінюють резервним, причому або відразу, або по мірі появи справного ЗЗ. Тим часом, ЗЗ що вийшло з ладу ремонтують, після чого його розміщують в якості резервного або направляють на чергування. Всього кількість резервних ЗЗ - n4. Ремонт несправних ЗЗ виконують n4 майстрів. Час T1, T2, ..., Tn2 ремонту випадкове і залежить від типу ЗЗ, але не залежить від того, який майстер це ЗЗ ремонтує.

17. Модель функціонування терміналу.

Загальний вид терміналу зображений на рисунку

Територія терміналу позначена A, міська територія, що примикає - B.

· Автомобіль (транспортний засіб), завантажений або порожній, потрапляє в порт по дорозі загального користування C. У разі відсутності місць на парковці D терміналу, дорога стає накопичувальним буфером (черга з розподілом FIFO).

· Якщо є вільне місце, автомобіль в'їжджає на парковку, водій виходить і з документами і йде в офіс E. Процедура парковки займає близько 2 хв.3. В офісі водій чекає своєї черги на обслуговування в одному з віконець. Дочекавшись, він оформляє документи на в'їзд. Отримавши їх, він повертається до свого автомобіля. Оформлення документів займає, разом з ходьбою, близько 10 хв. Одночасно на термінал відсилається заявка на обслуговування даного автомобіля.

· Якщо ворота F мають вільну смугу, автомобіль під'їжджає на смугу огляду. Тут у нього перевіряють дозвіл на в'їзд і проводять фізичний огляд контейнера (пломб, наявності пошкоджень, відсутності сторонніх осіб тощо). Огляд займає 2 хв.

· Автомобіль слідує на оперативну парковку H, розташовану поруч із зоною завантаження-розвантаження I. Середній час руху 2 хв. Ця ділянка дороги всередині терміналу може використовуватися як накопичувальний буфер, якщо немає вільних місць на парковці біля зони завантаження.

· Автомобіль стає на парковку H і чекає своєї черги на завантаження (моменту виконання заявки на його обслуговування, відправленої на кроці 3). Середній час виконання заявки складає 10 хв. Коли з боку терміналу готовий транспортний засіб для його завантаження-розвантаження (заявка на обслуговування автомобіля виконана), і є вільна комірка для обслуговування автомобіля в зоні H, автомобіль під'їжджає до вільної зони для завантаження. Середній час руху 2 хв. Якщо заявка була виконана до приїзду автомобіля і є вільна ділянка, автомобіль може прямо під'їхати до ділянки, минаючи парковку 6. Середній час обслуговування автомобіля 5 хв.

· Обслужений автомобіль по термінальному проїзду під'їжджає до виїзних воріт терміналу J. Середній час руху 2 хв.

· Після огляду автомобіль залишає термінал

18.Модель надання ремонтних послуг.

У фірму, що надає ремонтні послуг надходять заявки n типів з ймовірностями р1, р2, ..., рn відповідно. Інтервали часу Тп між двома черговими надходженнями одного типу заявок випадкові. Будь-який тип заявки може потребувати одного з а1, а2, ..., аk видів ремонту з ймовірностями рa1, рa2, ..., рak відповідно. У фірмі є n1, n2, ..., nn майстрів для виконання заявок кожного типу відповідно. Майстри n1 виконують заявки першого типу. Якщо їх немає і майстри n2, ..., nn груп зайняті, вони виконують заявки цих типів. При цьому заявки першого типу, що надійшли, чекають їх звільнення. Майстри n2 виконують заявки другого типу. Якщо їх немає і майстри n3, n4, ..., nn груп зайняті, вони виконують заявки цих типів. При цьому заявки другого типу, що надходять, чекають їх звільнення. Аналогічні обов'язки і у майстрів інших груп. Лише майстри nn виконують заявки одного n-го типу. Час виконання заявки n-го типу випадковий, не залежить від майстра, а залежить лише від виду ремонту: Т11, Т12, Т13 - для заявок першого типу, Т21, Т22, Т23 - для заявок другого типу, Tn1, Tn2, ... , Tnn - для заявок n-го типу. Прийом і розподіл заявок між групами майстрів здійснюється d диспетчерами. Час, що витрачається одним диспетчером на одну заявку, Т1, випадковий.

19. Модель обробки документів в організації.

Для приймання й обробки документів в організації назначена група в складі трьох свіробітників. Очікувана інтенсивність потоку документів становить 15 документів за годину.Середній час опрацювання одного документа одним співробітником становить — t= 12хв. Кожен співробітник може приймати документи від будь-якої організації. Співробітник, що звільнився обробляє останій з надійшовши документів. Документи, що надходять обробляються з ймовірністю не нижчою ніж 98%.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 8 | Виконання завдання 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.