МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні настанови щодо виконання завдання 6Визначити точки перетину поверхонь призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі відрізком прямої. Визначити видимість на проекціях. Побудувати розгортку поверхні з нанесенням точок перетину прямої з поверхнею. В прикладі (див. рис. 15), для визначення точок перетину прямої з поверхнею похилого конуса, використовується допоміжне центральне косокутне проекціювання. Центр проекціювання – вершина конуса. 1. На заданій прямій виберемо довільні точки А і В. Проведемо проекціювальні промені з вершини S2 через А2 та В2. З допоміжних проекцій та проведемо лінії зв’язку до перетину з проекціювальними променями проведеними з вершини S1 через А1 та В1.
27. Рис. 15. Приклад виконання завдання 6 28. 2. Перетин допоміжної проекції прямої з колом основи, в яке спроекціювалася бічна поверхня конуса, визначить допоміжні проекції точок перетину. Проекції M1 та N1 побудовані за допомогою зворотних променів. Проекції M2 та N2 будуємо використовуючи належність точки до прямої. 3. Визначити видимість прямої на площинах проекцій дозволить місце розташування точок М1 і N1. Горизонтальна проекція прямої до точки М1 проекціюється як видима, тому що точка М1 розташована на видимій частині поверхні конуса. Між точками перетину і після точки N1 пряма проекціюється як невидима. Так саме визначиться видимість фронтальної проекції прямої. 4. Суміщення поверхні з площиною називають розгорткою. Для поверхні конуса використаємо метод апроксимації – наближення. Вписавши в конус правильну піраміду з восьмикутником 1121314151617181 в основі і вершиною конуса S1, наблизимо криву поверхню до граної. 5. Використовуючи обертання кожного ребра вписаної піраміди навколо вісі, яка проходить через вершину S1 і перпендикулярна до площини проекцій Π1, визначимо НВ бічних ребер піраміди. 6. В довільному місці проведемо пряму, на якій відкладемо НВ бічного ребра піраміди S21¯2. З точки 10 проведемо дугу радіусом 1121, а з точки S0 дугу радіусом S22¯2. Будуємо інші точки основи піраміди (конуса). Побудовані точки з’єднаємо за допомогою лекала. Дотично до лекальної кривої будуємо коло основи. 7. Побудова на розгортці точок перетину прямої з поверхнею похилого конуса зрозуміла з приклада. Завдання 7. Взаємний перетин багатогранників Умова: Побудувати лінію взаємного перетину заданих багатогранників. Показати видимість на площинах проекцій. Завдання виконати на форматі А4. Варіанти наведені в табл. 7 збірника завдань. Читайте також:
|
||||||||
|