МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні настанови щодо виконання завдання 5Побудувати переріз заданої кривої поверхні площиною загального положення. Розв’язання задачі розглянуто на прикладі (див. рис. 14), коли крива поверхня задана похилим конусом, а січна площина прямими m і n, які перетинаються, з використанням допоміжного косокутного проекціювання. 1. Для визначення перетину твірних поверхні з січною площиною, переводимо її з загального положення в проекціююче положення, ( див. п.1, 4 пояснення до завдання 4). При косокутному проекціюванні в напрямку однієї з ліній січної площини, вона спроекціюється в пряму лінію на відповідній площині проекцій. Напрямом допоміжного косокутного проекціювання вибираємо пряму m. Тому з M2 та N2 (які вибрані довільно) проведемо допоміжні проекціюючі промені паралельно m2 до перетину з віссю x12. Перетин ліній проекціювального зв’язку з допоміжними проекціювальними променями на площині П1, проведеними з M1 та N1 паралельно напрямку проекціювання, визначить допоміжні проекції 1 та ≡ 1, через які пройде слід площини ≡ на площині проекцій П1. 2. Конус проекціюємо на площину П1 в тому ж напрямку що і площину mn. Основа конуса належить площині П1, тому вона буде незмінна. З вершини S2 проведемо допоміжний проекціювальний промінь до перетину з віссю x12. З направимо лінію проекціювального зв’язку до перетину з допоміжним проекціювальним променем, який пройшов з вершини S1 паралельно напрямку проекціювання. Допоміжну проекцію вершини конуса з’єднаємо з колом основи. 3. Позначаємо контурні твірні конуса на площинах проекцій: на площині П2 це твірні S2A2 та S2B2, а на площині П1 – S1C1 та S1D1. Будуємо допоміжні твірні SE та SK, у яких точки Е і К на площині П2 збігають.
25.
Рис. 14. Приклад виконання завдання 5 26. 4. З’єднаємо точки основи А1, В1, С1, D1, Е1, К1 з допоміжною проекцією вершини конуса . Точки перетину допоміжних проекцій твірних зі слідом площини ≡ визначать допоміжні проекції точок перерізу: = ∩ ≡ = ∩ ≡ = ∩ ≡ = ∩ ≡ = ∩ ≡ = ∩ ≡ 5. Проекціювання кожної точки перерізу в зворотному напрямку, паралельно попередньому, на відповідну проекцію твірної, визначить горизонтальну 112131415161 і фронтальну 122232425262 проекції перерізу. 6. Визначимо видимість перерізу (еліпса) на площинах проекцій. Переріз на ділянці 4151216131 на площину П1 проекціюється як видимий, тому що твірні, на яких розташовані точки, проекціються як видимі. Переріз на ділянці 12326222 на площину П2 проекціюється як невидимий, тому що твірні, на яких розташовані точки, проекціються як невидимі. Завдання 6. Перетин геометричних тіл прямою лінією та побудова розгортки Умова: Побудувати перетин заданих поверхонь призми, піраміди, циліндра, конуса, сфери відрізком прямої. Визначити видимість прямої на проекціях. Побудувати розгортку поверхні з нанесенням точок перетину прямої з поверхнею. Завдання виконати на аркуші формату А4. Варіанти наведені в табл. 6 збірника завдань. Читайте також:
|
||||||||
|