МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Кожна задача завдання розв’язується одним із способів перетворення проекцій.Завдання 4. Перетин багатогранника площиною і побудова натуральної величини перерізу Умова: Побудувати переріз даного багатогранника площиною загального положення. Визначити натуральну величину перерізу. Завдання виконати на аркуші формату А4. Варіанти завдань наведені в табл. 4 збірника завдань. Методичні настанови щодо виконання завдання 4 Побудувати переріз даного багатогранника площиною загального положення. Визначити НВ перерізу. При розв’язанні задачі визначимо точку перетину кожного ребра багатогранника січною площиною. Зображення фігури, отримане при уявному перерізі поверхні багатогранника площиною, називають перерізом. Використовуються способи: допоміжні січні площин, перетворення проекцій (комплексного кресленика). Розглянемо задачу на прикладі (див. рис. 9), де грана поверхня задана пірамідою, а січна площина – слідами (нульовими лініями рівня), з застосуванням заміни площин проекцій.
21.
Рис. 12. Приклад виконання завдання 3 д 22.
Рис. 13. Приклад виконання завдання 4 23. 1. Розташування січної площини в проекціювальному положенні дозволяє легко знайти точки перерізу – точки перетину проекцій ребер багатогранника зі слідом січної площини. Для перетворення січної площини в проекціювальне положення замінимо площину проекцій П2 на нову площину П4 ,яку розташуємо перпендикулярно до сліду січної площини. Проведемо нову вісь x14 перпендикулярно до горизонтального сліду h1 площині. Площина П1 стала незмінною. 2. Будуємо проекцію сліду січної площини на площині П4. Якщо січна площина перпендикулярна до П4, проекції точок січної площини будуть розташовані на прямій перетину заданої площини з новою площиною проекцій П4, тобто на сліді. В прикладі такою точкою є довільна точка Ν2 на сліді f2. Будуємо проекцію вибраної точки на П4. Відстань від Ν4 до нової вісі x14 дорівняє відстані від Ν2 до x12. Через Ν4 і точку перетину горизонтального сліду h1 з x14 проходить слід f4. 3. Будуємо проекцію піраміди на площині П4. Фронтальна проекція основи піраміди збігає з віссю x12, тому на новій площині проекцій П4 вона також буде збігати з віссю x14. Перетин ліній зв’язку, проведених з незмінних проекцій А1, В1, С1, D1, з новою віссю x14, визначить проекції вершин основи А4, В4, С4, D4 на площині П4. Вершину піраміди S4 на площині П4 (відстань від S4 до нової вісі x14 дорівняє відстані від S2 до x12) з’єднаємо з проекціями вершин основи А4, В4, С4, D4 . 4. Перетин сліду заданої січної площини f4 з проекціями ребер визначить точки перерізу 1234 (1 = f ∩ SА; 2 = f ∩ SВ; 3 = f ∩ SС; 4 = f ∩ SD). Кожну точку перерізу проекціюємо в зворотному напрямку на проекції ребер, яким ці точки належать. 5. З’єднаємо точки перерізу, визначаючи видимість його на площинах проекцій. Якщо грань проекціюється на площину проекцій як видима, то і лінія перерізу на цій грані спроекціюється на площину проекцій як видима. 6. Для визначення НВ перерізу замінимо площину проекцій П4 на нову площину П5, яка паралельна до перерізу. Проведемо нову вісь x45 паралельно до перерізу 14243444. Визначимо проекції 15, 25, 35, 45,відкладаючи відстань від замінних проекцій 11, 21, 31, 41 до замінної вісі x14 (наприклад, від 11 до x14). Чотирикутник 15253545 визначить НВ перерізу.
24. Завдання 5. Перетин поверхні циліндра, конуса, сфери площиною Умова: Побудувати переріз заданої кривої поверхні площиною загального положення. Завдання виконати на аркуші формату А4. Варіанти наведені в табл. 5 збірника завдань. Читайте також:
|
||||||||
|