Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання № 1

Чим може виражатися ступінь ризику для підприємства при прийомі на роботу фахівця без досвіду роботи?

 

Завдання № 2

Фірма планує нововведення. Як вона може оцінити ризики, що виникають у разі впровадження нововведення? За допомогою яких даних?

Завдання № 3

Економісту запропонували проаналізувати діяль­ність фірми й зробити висновок про ефективність її роботи порівняно з ефективністю діяльності галузі в цілому. На основі яких показників він має це зробити? Які ризики супроводжуватимуть діяльність фірми, якщо її показники виявляться нижчими за відповідні показники галузі?

Завдання № 4

У минулому періоді на промисловому підприємстві були страти від ризику внаслідок:

- допущених помилок, пов’язаних з оцінкою місткості ринку;

- зміни величини банківського відсотка (по кредитах чи депозитах);

- несвоєчасного надходження коштів від споживачів за відвантажену продукцію;

- перевищення відсотка браку понад нормативні значення;

- сплати штрафів за порушення договірних зобов’язань (несвоєчасне відвантаження продукції споживачам внаслідок затримок у виробництві через збої в енергопостачанні, спричинені природною стихією).

Вкажіть фактори ризику, що відповідають вказаним джерелам ризику.

 

б)розв’язувати задачі

Задача №1

Посилення конкурентної боротьби та зменшення темпів інфляції, які очікуються, починаючи з вересня поточного року, за якимидистриб’ютор продає товари. Річний обсяг продажу товарів А становить 1770 і товар Б – 2160 одиниць. Продаж товарів помісячно – рівномірний. Початковий рівень продажних цін становить відповідно 45 і 74 гривні. Можливе їх зниження дорівнює відповідно 4 і 6%. Розрахувати величину втрат від можливого зниження продажних цін.

 

Задача №2

У ІІІ кварталі поточного року очікується підвищення темпів інфляції. У зв’язку з цим закупівельні ціни, за якими дистриб’ютор здійснює оптові закупки товарів, можливе підвищаться: - на товари А – на 8%; - на товари Б – на 5%. Обсяг закупок товарів на ІІІ – ІV квартали становить відповідно 1200 і 1340 одиниць, а рівень початкових цін – відповідно 48 і 54 грн. Визначити величину втрат від імовірного підвищення закупівельних цін.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Методичні вказівки до розв’язання задачі № 1, 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.