Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні вказівки до розв’язання задачі № 3

1. Визначаємо математичне сподівання отримання доходу (див. формулу (5.3)).

2. Розраховуємо детермінований еквівалент (d) підставляючи значення х = 4 та 12. Функцію детермінованого еквіваленту до кінця не вирішуємо, а залишаємо у вигляді 0,2x2, лише визначивши величину x2.

d = ∑pi ∙U(X) (7.6)

3. Визначаємо значення х з отриманої величини x2. Він визначатиметься як: .

4. Премія за ризик дорівнюватиме

r(X) = M(X) – X (7.7)

Завдання для самоперевірки знань

І. Виконайте тести:

1. Умова, за якої корисність очікуваного доходу менша, очікуванна корисність — це умова:

a) схильності до ризику;

b) несхильності до ризику;

c) байдужості до ризику.

2. Детермінований еквівалент:

a) один з основних при розгляді різних структур ризику і їх взаємозв’язку з функцією корисності;

b) гарантована сума, отримання якої еквівалентне участі в лотереї;

c) функція корисності з інтервальною нейтральністю.

3. Премія за ризик – це:

a) сума, якою суб’єкт управління згоден знехтувати, уступити її із загального виграшу за те, щоб уникнути ризику, пов’язаного з лотереєю;

b) прибуток в теорії прийняття управлінських рішень в умовах конфлікту та невизначеності;

c) вибір середовищем свого стану у момент прийняття рішення.

4. Функція нейтральності відображає:

а) відношення до ризику особи, що приймає рішення, за умов, коли результат знаходиться в певних межах його зміни;

b) весь інтервал зміни результатів, корисність якого оцінюють;

с) норму доходу на альтернативні і доступні на ринку інвестиції з таким самим рівнем ризику.

5. Особа, функція корисності якої відображає постійну граничну корисність

a) несхильна до ризику;

b) нейтральна до ризику;

c) схильна до ризику;

d) вказаної інформації недостатньо для висновків.

ІІ. До визначень, наведених у колонці А таблиці, доберіть відповідні економічні категорії, наведені в колонці Б.

Колонка А Колонка Б
1.Різниця між сподіваним виграшем у лотереї та детермінованим еквівалентом. а) Нейтральність до ризику
2. Байдужість особи або до участі у лотереї, або отримати гарантовано середній виграш у лотереї. б) Несхильність до ризику
3. Особа, для якої привабливішим є отримання гарантованого середнього виграшу у лотереї, ніж участь у лотереї. в) Премія за ризик

Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  10. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  11. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 240

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 2 | Тема 8 - Теорія корисності та її застосування у процесах прийняття рішень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.