МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||
Методичні вказівки до розв’язання задач № 1, 2 , 3,4.1) середнє очікуване значення (математичне очікування); 2) коливання (мінливість) можливого результату. Середнє очікуване значення ( = М) — це середньозважене значення величини події, що зв'язана з невизначеною ситуацією. , (10.1) де — значення випадкової величини. Середнє очікуване значення вимірює результат, який ми очікуємо в середньому. Середня величина ( ) являє собою узагальнену кількісну характеристику і не дозволяє прийняти рішення на користь якого-небудь варіанту вкладення капіталу. Однак для прийняття рішення необхідно так само виміряти коливання показників, тобто визначити міру мінливості можливого результату. Коливання можливого результату являє собою ступінь відхилення очікуваного значення від середньої величини. Для цього на практиці звичайно застосовують два близько пов'язаних критерії: «дисперсію» і «середньоквадратичне відхилення». Дисперсія — середнє зважене з квадратів відхилень дійсних результатів від середніх очікуваних. (10.2) Середньоквадратичне відхилення — це корінь квадратний з дисперсії. Він є іменованою величиною і вказується в тих же одиницях, у яких виміряється; ознака, що варіює: . (10.3) Дисперсія і середньоквадратичне відхилення служать мірами абсолютного коливання і вимірюються в тих же фізичних одиницях, у яких вимірюється ознака, що варіює. Для аналізу звичайно використовується коефіцієнт варіації. Коефіцієнт варіації являє собою відношення середньоквадратичного відхилення до середньої арифметичної і показує ступінь відхилення отриманих знань: чи (10.4)
Завдання для самоперевірки знань І. Виконайте тести: 1. Кількісний аналіз ризику здійснюють за допомогою таких методів: a) статистичних; b) використання аналогів; c) експертних оцінок; d) Доцільності витрат; e)усі відповідні вірні. 2. Статистичний метод використовують за умови наявності: a) суб’єктивної інформації; b) статистичних даних; c) нерелевантної інформації; d) конфеденційної інформації; e) повної інформації. 3. При використанні методу аналогів застосовують: a) бази даних про чинники ризику; b) опитування фахівців; c) математичний апарат щодо вияву залежності; d) експертну оцінку подібних ситуацій; e) усі відповіді вірні. 4. Експертні методи оцінювання, як правило, використовуют: a) при наявності статистичних даних; b) при відсутності статистичних даних і при оцінюванні нового продукту, що немає аналогів; c) при оцінюванні нового продукту, що не має аналогів; d) усі відповіді невірні; e) немає повної відповіді. 5. Який показник приймають як ступінь ризику: a) математичне очікування відповідної випадкової величини; b) середньоквадратичне відхилення результату, коефіцієнт варіації; c) коефіцієнт варіації; d) усі відповіді невірні; e) коефіцієнт кореляції.
ІІ. До визначень, наведених у колонці А таблиці, доберіть відповідні економічні категорії, наведені в колонці Б.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|