МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична робота № 19. СтаттяМета роботи:закріпити теоретичні знання з теми «Сутність та зміст технологій зв’язку з громадськістю»; розвивати комунікативні навички. Практичне завдання: Підготуйте статтю про одну з подій, що відбулися в нашому коледжі. Методичні рекомендації: Стаття — це науковий або публіцистичний твір невеликого розміру в збірнику, журналі, газеті. Вона є результатом мисленнєвого процесу, в якому поєднуються аналіз, структурування, формулювання та висловлення думок. Отже, стаття — це візуальне вираження результатів мисленнєвої діяльності. Якщо ви вирішили написати статтю, спершу зосередьтесь на з'ясуванні таких питань: 1. Головна тема статті. 2. На кого розрахована стаття (хто буде користувачем вашого повідомлення). 3. Допоміжні засоби, якими ви можете скористатися під час написання статті. Як свідчать дослідження, є три категорії читачів. 1. Поверховий читач. Ці користувачі зазвичай: · читають заголовки та підзаголовки; · перечитують початкові та кінцеві положення статті; · переглядають використані джерела; · зосереджують увагу на цифрах і таблицях; · швидко переглядають зноски й виділені у тексті речення. 2. «Середній» читач. На відміну від перших, вони більш уважні до власне змісту статті: зосереджуються на її головних положеннях. 3. Уважний читач. Це найменша група, котра ретельно вивчає матеріал, перечитуючи його двічі й більше, та робить при цьому письмові зауваження. Процес написання статті складається з таких етапів: 1. Попередній збір інформації— нотатки, опрацювання літератури, контакти з компетентними в цій сфері особами, підбір ілюстрацій. 2. Формування тексту статті — поділ зібраного матеріалу на групи відповідно до визначеної тематики. 3. Визначення структури статті — заголовків, підзаголовків, кількості частин, глав тощо. З'ясування питання, в яких структурних частинах тексту буде розкриватися головний зміст. 4. Написання статті. Під час написання статті можете скористатися такими порадами: · чітко з'ясуйте, яка остаточна мета вашої статті; · стаття має ґрунтуватися на переконливих фактах, уникайте сумнівних прикладів; · найважливіше й найголовніше повідомляйте на початку статті (підзаголовок під основним заголовком); · поділіть текст на абзаци, оскільки суцільний текст погано сприймається читачем; · будуючи речення, уникайте однієї й тієї ж структури. Одноманітність ніколи не була привабливою; · намагайтесь уникати іншомовних слів; · дотримуйтесь норм літературної мови; · намагайтесь уникати надто довгих речень; · всередині тексту подайте заголовки та підзаголовки; · зробіть широкими поля та відстань між рядками—це дозволить надалі робити помітки, виправлення; · якщо це стаття в газету, звертайтесь у тексті до читачів, використовуючи слова ви, ми, добродії, друзі; · написавши статтю, дайте «сирому» тексту відлежатися хоча б один день, потім критично перечитайте його й відредагуйте. Ви можете припуститися помилок у тексті, але це зовсім не свідчить про те, що ви не вмієте писати! Справа це нелегка!
Рекомендована література: 1. Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи (модульний курс дистанційного навчання) [Текст] / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола; Загальна редакція А. Й Капської. — К., 2002. – 164 с. [с. 101-108] 2. Губенко Л. Г., Нємцов В. Д. Культура ділового спілкування [Текст]: Навчальний посібник. — К.: «ЕксОб», 2000. — 200 с. 3. Губіліт І., Новачук І., Пушкарьов Д. Посібник лідера [Електронний ресурс]. — Львів: Західноукраїнський консалтинговий центр: видання перше, 2009. — 160 с. — Режим доступу: http://ihl.org.ua/books/knyha%20-%20Posibnyk_lidera-2009.pdf [с. 32-76] 4. Інформування громадськості та співпраця зі ЗМІ [Електронний ресурс]: Методичний посібник для фахівців системи соціального захисту населення — К., 2007. — 48 с. — Режим доступу: mlsp.gov.ua/labour/sp/document/36846/Metodychka_informuvannya_gromadskosti.doc [с. 25-26] 5. Шевчук С. В. Українське ділове мовлення [Текст]: Підручник. — К.: Літера ЛТД, 2003. — 480 с. [с. 218-219]
Читайте також:
|
||||||||
|