Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 19. Стаття

Мета роботи:закріпити теоретичні знання з теми «Сутність та зміст технологій зв’язку з громадськістю»; розвивати комунікативні навички.

Практичне завдання:

Підготуйте статтю про одну з подій, що відбулися в нашому коледжі.

Методичні рекомендації:

Стаття — це науковий або публіцистичний твір невеликого розміру в збірнику, журналі, газеті. Вона є результатом мисленнєвого процесу, в якому поєднуються аналіз, структурування, фор­мулювання та висловлення думок. Отже, стаття — це візуальне вираження результатів мисленнєвої діяльності.

Якщо ви вирішили написати статтю, спершу зосередьтесь на з'ясуванні таких питань:

1. Головна тема статті.

2. На кого розрахована стаття (хто буде користувачем вашого повідомлення).

3. Допоміжні засоби, якими ви можете скористатися під час написання статті.

Як свідчать дослідження, є три категорії читачів.

1. Поверховий читач. Ці користувачі зазвичай:

· читають заголовки та підзаголовки;

· перечитують початкові та кінцеві положення статті;

· переглядають використані джерела;

· зосереджують увагу на цифрах і таблицях;

· швидко переглядають зноски й виділені у тексті речення.

2. «Середній» читач. На відміну від перших, вони більш уважні до власне змісту статті: зосереджуються на її головних поло­женнях.

3. Уважний читач. Це найменша група, котра ретельно вивчає матеріал, перечитуючи його двічі й більше, та робить при цьому письмові зауваження.

Процес написання статті складається з таких етапів:

1. Попередній збір інформації— нотатки, опрацювання літе­ратури, контакти з компетентними в цій сфері особами, підбір ілюстрацій.

2. Формування тексту статті — поділ зібраного матеріалу на групи відповідно до визначеної тематики.

3. Визначення структури статті — заголовків, підзаголов­ків, кількості частин, глав тощо. З'ясування питання, в яких струк­турних частинах тексту буде розкриватися головний зміст.

4. Написання статті.

Під час написання статті можете скористатися такими пора­дами:

· чітко з'ясуйте, яка остаточна мета вашої статті;

· стаття має ґрунтуватися на переконливих фактах, уникайте сумнівних прикладів;

· найважливіше й найголовніше повідомляйте на початку стат­ті (підзаголовок під основним заголовком);

· поділіть текст на абзаци, оскільки суцільний текст погано сприймається читачем;

· будуючи речення, уникайте однієї й тієї ж структури. Одно­манітність ніколи не була привабливою;

· намагайтесь уникати іншомовних слів;

· дотримуйтесь норм літературної мови;

· намагайтесь уникати надто довгих речень;

· всередині тексту подайте заголовки та підзаголовки;

· зробіть широкими поля та відстань між рядками—це дозво­лить надалі робити помітки, виправлення;

· якщо це стаття в газету, звертайтесь у тексті до читачів, використовуючи слова ви, ми, добродії, друзі;

· написавши статтю, дайте «сирому» тексту відлежатися хоча б один день, потім критично перечитайте його й відреда­гуйте.

Ви можете припуститися помилок у тексті, але це зовсім не свідчить про те, що ви не вмієте писати! Справа це нелегка!

 

Рекомендована література:

1. Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи (модульний курс дистанційного навчання) [Текст] / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола; Загальна редакція А. Й Капської. — К., 2002. – 164 с. [с. 101-108]

2. Губенко Л. Г., Нємцов В. Д. Культура ділового спілкування [Текст]: Навчальний посібник. — К.: «ЕксОб», 2000. — 200 с.

3. Губіліт І., Новачук І., Пушкарьов Д. Посібник лідера [Електронний ресурс]. — Львів: Західноукраїнський консалтинговий центр: видання перше, 2009. — 160 с. — Режим доступу: http://ihl.org.ua/books/knyha%20-%20Posibnyk_lidera-2009.pdf [с. 32-76]

4. Інформування громадськості та співпраця зі ЗМІ [Електронний ресурс]: Методичний посібник для фахівців системи соціального захисту населення — К., 2007. — 48 с. — Режим доступу: mlsp.gov.ua/labour/sp/document/36846/Metodychka_informuvannya_gromadskosti.doc [с. 25-26]

5. Шевчук С. В. Українське ділове мовлення [Текст]: Підручник. — К.: Літера ЛТД, 2003. — 480 с. [с. 218-219]

 



Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 17. Пам’ятка-рекомендація для підлітків з безпечної статевої поведінки | Практична робота № 20. Соціальна реклама

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.