МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІ розділНавчально-методичні рекомендації Для студентів З лабораторних Методів дослідження Луганськ 2012 ДУ « Луганський державний медичний університет » Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини Методичні рекомендації До практичних занять з лабораторних Методів дослідження для студентів ІІІ курсу Луганськ – 2012 УДК . Автори: д.мед.н., професор Іванова Л.М.,. к.м.н., доцент Пілієва О.В.,
Затверджено . .2012 г., на засіданні Вченої Ради ДЗ «ЛугДМУ», протокол № .
Відповідальний за випуск: проректор з навчальної работи ДЗ «ЛугДМУ» д.м.н., професор В.В.Сімрок
Рецензенти: Завідуючий кафедрою внутрішньої та сімейної медицини ДЗ «ЛугДМУ», д.мед.н., професор Бурмак Ю.Г. Завідуючий кафедрою пропедевтики дітячих хвороб ДЗ «ЛугДМУ», д.мед.н., професор Третьякевич З.М. ,
АНОТАЦІЯ
В І розділі методичних рекомендацій надана методика проведення основних клініко-лабораторних досліджень у хворих; критерії нормальних показників сечі, крові, травних соків, калу; надано клінічну інтерпретацію результатів лабораторних досліджень при різних захворюваннях внутрішніх органів; наведено клініко-лабораторні задачі для самоконтролю і список літератури, що рекомендується.
В ІІ розділі методичних рекомендацій наведено біохімічні показники аналізів крові у нормі та при захворюваннях різних систем органів. Дана клінічна оцінка білкового, ліпідного, вуглеводного, пігментного, мінерального обмінів, активності ферментів при захворюваннях внутрішніх органів, наведено клініко-лабораторні задачі для самоконтролю і список літератури, що рекомендується.
Додаткові дослідження сприяють більш глибокому розумінню порушень різних органів і систем. Без додаткового дослідження неможливо встановити правильно діагноз захворювання, ступень його активності, стадії розвитку. Але, який би метод не застосовувався для визначення функціональних порушень органу, треба пам`ятати, що немає функціональних проб окремих органів, існують методи дослідження діяльності всього організму. Це поняття важливе для формування у лікаря клінічного мислення.
ЗМІСТ І розділ Сторінки 1. Алгоритм роботи з методичними 6 рекомендаціями 2. Загальний клінічний аналіз харкотиння 7 3. Дослідження плевральної рідини 14 4. Дослідження шлункового вмісту 20 5. Дослідження дуоденального вмісту 26 6. Загальний клінічний аналіз калу 32 7. Загальний клінічний аналіз сечі 40 8. Загальний клінічний аналіз крові 60
ІІ розділ 1.Білковий обмін 74 2.Небілкові азотисті компоненти крові 77 3. Система згортання крові 78 4.Ферментний склад крові 83 5.Пігментний обмін 87 6.Віглеводний обмін 89 7.Ліпідний обмін 91 8.Мінеральний обмін 94 9.Питання для самоконтролю. 103 10. .Додаток 106 11 Список літератури, що рекомендується 110 А Л Г О РИ Т М И РОБОТИ З НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИМИ РЕКОМЕНДАЦІЯМИ
1. Студенти самостійно вивчають наданий в даних методичних рекомендаціях матеріал по темі.
2. Шляхом самоперевірки, використовуючи контрольні питання, встановлюють ступінь засвоєння матеріалу, що вивчається.
3. Вирішуючи клініко-лабораторні задачі по темі перевіряють свої знання.
4. При утрудненні в рішенні задач студенти знов звертаються до висхідного матеріалу навчального посібника або використовують додаткову рекомендовану літературу.
Читайте також:
|
||||||||
|