Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст проекту

ЗМІСТ

1. ЗМІСТ ЗАВДАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ ....................5

2. КОМПОНУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОЇ СХЕМИ ВЕЖІ.............6

2.1. Вибір типу вежі...............................7

2.2. Визначення основних розмірів вежі.............8

2.3. Вибір технологічного обладнання...............9

3. ЗБИРАННЯ НАВАНТАЖЕНЬ НА БУРОВУ ВЕЖУ.............. 11

3.1. Класифікація навантажень.....................11

3.2. Вертикальні навантаження.....................12

3.3. Горизонтальні навантаження...................13

4. ВИЗНАЧЕННЯ ЗУСИЛЬ В ЕЛЕМЕНТАХ ВЕЖІ................16

4.1. Визначення розрахункових зусиль в вежі.......16

4.2. Зусилля в ногах вежі.........................20

4.3. Зусилля в решітці............................21

5. ДОБІР ПЕРЕРІЗУ ЕЛЕМЕНТІВ ВЕЖІ.....................22

5.1. Вибір матеріалу..............................23

5.2. Розрахунок ніг вежі..........................23

5.3. Розрахунок решітки вежі......................24

5.4. Стійкість позацентрово стиснутої вежі........24

5.5. Розрахунок елементів вежі на витривалість....26

5.6. Розрахунок підкронблочної балки..............27

5.7. Розрахунок вузлів вежі.......................29

6. РОЗРАХУНОК ВЕЖІ НА СТІЙКІСТЬ ВІД ПЕРЕКИДАННЯ......33

7. ГРАФІЧНА ЧАСТИНА..................................34

ЛІТЕРАТУРА........................................36

 

ЗМІСТ ЗАВДАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

 

До складу бурової установки входять металеві конструкції баштової вежі та конструкції основи.

Курсову роботу виконують на основі індивідуального завдання, яке має такі вихідні данні для проектування.

Запроектувати металеві конструкції бурильної вежі при вихідних данних:

глибина буріння;

навантаження на гак, кН;

діаметр труби бурильної колони;

довжина свічки, м;

розміри бази, м;

обладнання талевої системи;

типи перерізу стержнів: ноги та пояси - труби та кутові профілі, решітка - із крулої сталі;

матеріал конструкцій вибрати згідно [ 1,табл.50* ];

електрозварювання: ручне, напівавтоматичне;

контроль якості швів: візуальний, фізичними методами.

болтові з¢єдання на робочих болтах класу А,В або фрикційних болтах.

Зміст проекту

 

Вибрати тип бурової вежі та підібрати технологічне обладнання вежі (кронблок, талева система, крюк, штроп, вертлюг тощо ).

Визначити основні вертикальні та горизонтальні розміри вежі та побудувати її геометричну схему.

Розрахувати основні несучі конструкції вежі з добором перерізів і необхідними розрахунками вузлів, сполучення елементів тощо.

Розрахункова частина проекту виконується у вигляді пояснювальної записки обсягом 20-25 сторінок (рекомендований зміст записки приводиться в додатку 1). Оформлення записки може виконуватися від руки, на комп¢ютері або друкарській машинці. Всі розрахунки обов¢язково супроводжуються ескізами.

Розробити креслення КМ(КОНСТРУКЦІЇ МЕТАЛЕВІ) монтажної схеми вежі та креслення КМД(КОНСТРУКЦІЇ МЕТАЛЕВІ ДЕТАЛІРОВКА) характерних вузлів і деталей вежі з необхідними примітками. Формат аркушів А2(420х594 мм)

У завданні встановлюється термін здачі проекту.

В проекті передбачено розрахунок та конструювання стальних конструкцій вежі та підкронблочної балки.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. II. Короткий зміст
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 822

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання | КОМПОНУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОЇ СХЕМИ ВЕЖІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.