МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типове завдання модульної контрольної роботи за змістовний модуль 1.Тестові завдання. Відмітьте правильні, на Вашу думку, відповіді (їх може бути декілька або одна).
Які відсутні на сьогодні категорії земель пропонує виокремити проф. Андрейцев В.І.? 1. землі культового призначення 2. землі державного матеріального резерву 3. землі товарного сільськогосподарського виробництва 4. землі виробничо-господарського призначення 5. землі антропогенних ландшафтів
До предмету правового регулювання земельного права входять відносини щодо: 1. набуття та реалізації права на грунт для вазонів 2. купівлі-продажу ділянок на Місяці 3. визначення меж адміністративно-територіальних утворень 4. розпорядження ділянками намитих (штучно створених) островів 5. оренди площі підземних переходів для розміщення об’єктів торгівлі
Чи є практика Європейського суду з прав людини щодо земельно-правових спорів джерелом права в Україні? 1. так 2. ні 3. так, проте тільки якщо однією зі сторін у справі була Україна 4. лише в частині фактів встановлених у мотивувальній частині рішення Європейського суду с прав людини.
Право власності на земельну ділянку виникає з моменту: 1. підписання договору купівлі-продажу земельної ділянки 2. відкриття спадщини 3. видачі та реєстрації державного акту на право власності на землю 4. нотаріального посвідчення договору дарування земельної ділянки 5. реєстрації договору оренди землі
Які відомості обов’язково повинні бути зазначені у заяві про приватизацію земельної ділянки із земель державної власності: 1. мета використання ділянки 2. розмір земельної ділянки 3. прізвище особи 4. зобов’язання вчасно одержати державний акт на право власності 5. ____________________________________________________________
Які закони наразі мають бути прийняті на розвиток норм ЗК України? 1. про землеустрій, 2. про державний земельний кадастр, 3. про оцінку земель, 4. про державний земельний (іпотечний) банк, 5. про плату за землю.
На якому праві може використовувати земельні ділянки Київський національний університет імені Тараса Шевченка? 1. право довічного успадковуваного володіння. 2. право приватної власності. 3. право постійного користування. 4. право оренди 5 ______________________________________________________________
2. Окресліть основні відомі Вам проблеми законодавчого регулювання процедур виникнення прав на земельні ділянки.
Змістовний модуль 2. Проблеми правового регулювання управління у галузі використання, відтворення та охорони земель, відповідальності в земельному праві України та правового режиму земель.
1. Тематика лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студента
Тема 5. Проблеми правового регулювання управління у галузі використання, відтворення та охорони земель (6 год) Читайте також:
|
||||||||
|