МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зміст за темамиМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА» Факультет юридичний Кафедра конституційного та адміністративного права
ЗАТВЕРДЖУЮ Проректор з науково – педагогічної роботи ___________________А. М.Колот “____”___________________2014р. Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, Поточного і підсумкового контролю їх знань з науки (дисципліни) Організація судових та правоохоронних органів для студентів ІІ курсу напряму підготовки «Правознавство», спеціалізації «Правове регулювання економіки»
Завідувач кафедри __________ ______________О. Д. Крупчан “_____”_______________2014 р.
Начальник навчально- методичного відділу ______________Т. В. Гуть “_____”_______________2014 р.
Київ КНЕУ 2014
ЗМІСТ Вступ. 3 Тематичний план. 4 Зміст за темами. 5 Плани семінарських занять. 8 Плани контактних занять для студентів заочної форми навчання. 19 Плани навчальної роботи студентів заочної форми навчання в міжсесійний період. 30 Графіки індивідуально-консультативної роботи (за формами навчання) 32 Приклади типових питань, що виносяться на екзамен. 32 Карти самостійної роботи студента (за формами навчання) 37 Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань. 40 Особливості поточного контролю знань студентів заочної форми навчання. 46 Зразки екзаменаційних білетів. 47 Список рекомендованої літератури. 47
Курс “Організація судових та правоохоронних органів» є юридичною дисципліною. Цей предмет читається на другому курсі та має на меті закріпити знання щодо структури правоохоронних органів, їх системи, знання про їх завдання, функції та повноваження. Мета навчальної дисципліни – ознайомити з будовою правоохоронних та правозахисних органів України, їх функціями, завданнями з питань правозастосовчої практики, захисту прав та свобод громадян, з їх структурою, з’ясування їх місця і ролі в механізмі держави, а також визначити напрями діяльності у вирішенні завдань формування правової соціальної держави в Україні. Завданням дисципліни є вивчення нормативно-правової бази, що визначає юридичний статус, повноваження та функції правоохоронних та правозахисних органів України. Предметом дисципліни є система знань про структуру, напрями діяльності, завдання судів, державних органів та служб з діяльності у сфері правоохорони та правозахисту, взаємодію між ними та з іншими державними органами. Після опанування курсу студенти повинні: Знати: структуру, організацію діяльності кожного із функціонуючих в державі правоохоронних та правозахисних органів, чітко визначати місце і роль цих органів у системі органів державної влади України, їх значення для захисту законних прав людини і громадянина, захисту конституційного устрою, цілісності суверенної України;
Уміти: працювати з нормативними актами, аналізувати зміст законів та інших нормативно-правових актів, логічно викладати матеріал, аргументовано висловлювати свою думку, робити висновки, на основі отриманих знань вільно орієнтуватись в реаліях сьогодення. Тематичний план дисципліни “Організація судових та правоохоронних органів”
Зміст за темами Тема 1. Предмет, завдання, система та основні поняття курсу “Організація судових та правоохоронних органів”. Законодавство та інші нормативні акти про судові та правоохоронні органи. Предмет і система дисципліни "Організація судових та правоохоронних органів", її завдання та значення; місце в системі юридичних дисциплін. Основні поняття дисципліни. Поняття правоохоронної діяльності, її ознаки. Поняття судової та правозахисної діяльності. Поняття та види правоохоронних органів України. Загальна характеристика судів, прокуратури, органів дізнання і попереднього слідства та інших правоохоронних органів. Завдання цих органів в умовах формування правової держави в Україні. Нормативно-правові акти, які регламентують діяльність правоохоронних органів. Роль міжнародно-правових актів з питань правоохорони та правозахисту. Конституція України, законодавчі та інші нормативні акти, які регламентують організацію та діяльність судових і правоохоронних органів. Правоохоронні органи зарубіжних країн. Законодавче забезпечення діяльності правоохоронних органів за кордоном.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|