МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета, завдання і результати виробничої практикиВиробнича практика є логічним продовженням навчального процесу і невід’ємною складовою підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «cпеціаліст». Мета завдання і результати виробничої практики студента-спеціаліста визначаються «Програмами нормативних навчальних дисциплін і практик підготовки спеціаліста і магістра галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» за спеціальностями» [2]. Проходження виробничої практики передбачає поглиблене і багатоаспектне (комплексне) обстеження підприємства, обраного базою практики, з точки зору дослідження сучасного стану та результатів господарювання, потреб, можливостей та пріоритетних напрямів здійснення інноваційної діяльності Метою виробничої практики є набуття вміння адаптації теоретичних положень, методичного інструментарію, передового досвіду підприємництва до умов діяльності конкретного підприємства; закріплення практичних навичок проведення економічного дослідження, удосконалення системи управління підприємством в сучасних умовах господарювання; впровадження розроблених рекомендацій та пропозицій у практичну діяльність підприємства. Основними завданнями виробничої практики є: – проведення комплексного аналізу діяльності організації з використанням сучасних методик з позицій системного підходу; – аналіз основних видів нормативно-правових, інформаційних, звітних і статистичних матеріалів і документів, що стосуються процесу управління підприємством і ознайомлення з практикою їх застосування; – набуття вміння до адаптації теоретичних положень, методичного інструментарію, викладеного в спеціальній літературі з питань менеджменту організацій, передового досвіду ведення підприємницької діяльності до умов конкретного підприємства; – закріплення практичних навичок проведення економічного дослідження, формування його інформаційного, правового та методичного забезпечення, виходячи з сутності проблем, що вирішуються, та обмежень, пов’язаних з діяльністю конкретного підприємства, обраного базою практики та базою написання дипломної роботи; – розроблення, апробація та впровадження пропозицій щодо удосконалення певних аспектів управління підприємством; – формування пропозицій щодо створення сприятливих умов для навчання та розвитку персоналу організації; заходів з оцінювання та стимулювання персоналу; – планування організаційних змін з урахуванням розроблених стратегій організаційного розвитку, у тому числі з використанням інструментарію реінжинірингу бізнес-процесів, реструктуризації та реорганізації; – збір та систематизація матеріалів для звіту з практики та виконання дипломної роботи. Після проходження практики студент повинен знати: – загальну систему менеджменту, основні види діяльності підприємства-бази практики; нагальні проблеми діяльності підприємства, його сильні та слабкі сторони, а також конкурентні позиції; – організаційну структуру підприємства; – особливості організації і основні показники операційної діяльності підприємства; – стан матеріально-технічного забезпечення та технологічного рівня підприємства; – стан управління персоналом; – фінансово-економічний стан підприємства – особливості стратегічного управління підприємства і рівень його конкурентоспроможності; – стан охорони праці і заходи з охорони праці в надзвичайних ситуаціях; вміти: – проводити аналітико-дослідницьку роботу, що забезпечує об’єктивну оцінку стану господарської та управлінської діяльності підприємства; – застосовувати загальновизнані методики аналізу показників господарської діяльності, представлені у навчальній та спеціальній літературі, нормативних документах органів державного управління тощо; – коректно використовувати джерела економічної інформації, підкріплюючи ними власні дослідження і розрахунки; – максимально конкретизувати дію факторів різного рівня, які впливають на результати господарювання та управлінську діяльність підприємства; – порівнювати стан справ на підприємстві з середньоринковими показниками ефективності, найкращими вітчизняними та закордонними практиками. Читайте також:
|
||||||||
|