Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ.

2.1. Функція “Інформаційна робота з органами державної податкової служби і зовнішніми організаціями”

Містить такі процедури:

2.1.1. інформаційні запити до державних податкових інспекцій;

2.1.2. інформаційні запити до зовнішніх організацій;

2.1.3. отримання та виконання інформаційних запитів від органів державної податкової служби;

2.1.4. отримання та виконання інформаційних запитів зовнішніх організацій у межах вимог, встановлених нормативними актами;

2.1.5. виконання інформаційних запитів податкових органів зарубіжних країн за дорученням Державної податкової адміністрації України.

2.1.6. занесення даних по результатах контрольно-перевірочної роботи;

2.2. Функція “Відбір платників податків для документальних перевірок”

Містить такі процедури:

2.2.1. проведення відбору платників податків засобами наявної системи АОД та інформаційно-аналітичної системи податкової служби;

2.2.2. використання допоміжної зовнішньої інформації;

2.2.3. оцінка комп'ютерного переліку порушників податкового законодавства для остаточного визначення списку для планування документальної перевірки;

2.2.4. відбір платників податків для документальних перевірок за критеріями:

тип суб’єкта підприємницької діяльності (малий, середній, великий);

вид діяльності (промисловість, торгівля та ін.);

форма власності, організаційно-правові форми, географічне положення;

тип перевірки (планова, позапланова, визначення сум податкових зобов’язань за непрямими методами тощо);

група податкового ризику;

2.2.5. планування та організація документальних перевірок (відбір платників податків для документальних перевірок на підставі списків системи АОД).

2.3. Функція “Документальна перевірка платників податків”

Містить такі процедури:

2.3.1. підготовка працівників до документальної перевірки;

2.3.2. повідомлення платників податків про документальні перевірки (не проводиться при проведенні позапланових перевірок та перевірках розрахункових операцій в готівковій та безготівковій формі);

2.3.3. здійснення документальної перевірки; перевірка достовірності податкових документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків та інших платежів, достовірності відображення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток, виявлення у суб'єктів підприємницької діяльності недійсних угод для стягнення у дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав; проведення зустрічних перевірок, виявлення фактів порушення термінів повідомлення про відкриття (закриття) рахунків в банках;

2.3.4. оформлення результатів документальних перевірок (акти, довідки, протоколи, проекти рішень і постанов, інші документи) та їх передача для введення в систему АОД та до структурних підрозділів про виявлені об’єкти оподаткування ;

2.3.5. забезпечення застосування фінансових санкцій і адміністративних стягнень до порушників податкового законодавства;

2.3.6. підбір та комплектування первинних документів, які вилучаються, до акта документальної перевірки;

2.3.7. розгляд зауважень платника податків щодо результатів перевірки та /або прийнятих рішень;

2.3.8. здійснення повторних перевірок у зв’язку із запереченнями платників щодо їх здійснення фахівцями з недостатньою кваліфікацією, контроль за ходом їх проведення;

2.3.9. аналіз результатів та ефективності документальної перевірки;

2.3.10. аналіз причин і оцінка фактів порушень законодавства про податки, виявлених у ході документальних перевірок;

2.3.11. надання пропозицій щодо удосконалення методик з організації та проведення документальних перевірок;

2.3.12. відбір актів документальних перевірок з ознаками кримінальних порушень і передача їх до підрозділів податкової міліції;

2.3.13. передача відповідним правоохоронним органам матеріалів за фактами порушень, за які передбачено кримінальну відповідальність, якщо її розслідування не належить до компетенції податкової міліції;

2.3.14. підготовка матеріалів, що розглядаються у судах (господарських судах) щодо визнання угод недійсними або отримання коштів без установлених законом підстав та участь у судових засіданнях;

2.3.15. складання звітності по документальних перевірках, аналіз результативності контрольно - перевірочної роботи працівників підрозділу;

2.3.16. звернення (за необхідністю) до визначених державою структур за здійсненням бухгалтерської експертизи документів платника;

2.3.17. обмін інформацією із структурними підрозділами;

2.3.18. взяття на облік бланків суворої звітності, контроль за їх використанням, підготовка даних про додаткову потребу в них;

2.3.19. підготовка пропозицій щодо удосконалення податкового законодавства;

2.3.20. надання відповідей по скаргах платників податків;

2.3.21. підготовка пояснювальних записок;

2.4. Функція “Координація дій між підрозділами державної податкової служби при організації і проведенні виїзних документальних перевірок та з іншими державними контролюючими органами”

Містить такі процедури:

2.4.1. планування документальних перевірок;

2.4.2. підготовка до перевірки;

2.4.3. організація взаємодії підрозділів при проведенні перевірок;

2.4.4. організація взаємодії підрозділів при проведенні позапланових перевірок;

2.4.5. організація взаємодії по надходженню до бюджету нарахованих податків і платежів.

2.5. Функція “Здійснення контролю за розрахунковими операціями та сферою готівкового обігу”

Містить такі процедури:

2.5.1. автоматизована реєстрація та постановка на облік реєстраторів розрахункових операцій (РРО), розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;

2.5.2. контроль за розрахунками, що проводяться із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій;

2.5.3. контроль за розрахунками, що проводяться із застосуванням розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;

2.5.4. контроль за порядком використання торгових патентів, наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, ліцензій на окремі види діяльності, наявністю марок акцизного збору встановленого зразка, свідоцтв платників ПДВ та інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків, інших обов’язкових платежів;

2.5.5. відбір суб’єктів підприємницької діяльності, що здійснюють розрахунки у сфері готівкового обігу, для проведення перевірок;

2.5.6. проведення перевірок суб’єктів підприємницької діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг та оформлення їх результатів;

2.5.7. проведення документальних перевірок суб’єктів підприємницької діяльності у сфері готівкового обігу з питань достовірності відображення від’ємного значення об’єкту оподаткування податком на прибуток та тих, які сплачують податок на прибуток у незначних обсягах;

2.5.8. контроль за дотриманням норм з регулювання обігу готівки;

2.5.9. складання та аналіз зведеної інформації по показниках контрольної роботи;

2.5.10. підготовка пропозицій щодо удосконалення законодавства;

2.5.11. взаємодія із структурними підрозділами органів державної податкової служби та іншими контролюючими органами;

2.5.12. здійснення контролю та надання інформації щодо фактів порушення цілісності засобів контролю – їх підробки або переклеювання;

2.5.13. надання відповідей на звернення платників податків.

2.6. Функція “Документальний контроль з питань оподаткування у сфері зовнішньоекономічної діяльності”

Містить такі процедури:

2.6.1. контроль за дотриманням податкового і валютного законодавства по інвестиційній діяльності резидентів України;

2.6.2. здійснення контролю за діяльністю підприємств з іноземними інвестиціями;

2.6.3. здійснення контролю за діяльністю нерезидентів, їх представництв та резидентів, які прирівнюються до постійних представництв;

2.6.4. здійснення контролю за сумісною інвестиційною діяльністю нерезидентів, резидентів без створення юридичної особи, а також взаємодіяльністю нерезидентів та резидентів при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.5. здійснення контролю за дотриманням вимог законодавчих та нормативних актів (міжнародних угод) з питань уникнення подвійного оподаткування при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.6. здіснення контролю за станом виконання контрольно – перевірочної роботи суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.7. організація контролю за здійсненням резидентами України інвестицій за межі України;

2.6.8. організація проведення перевірок шляхом розробки спеціальних програм з урахуванням особливостей напрямів роботи суб'єктів інвестиційної діяльності, які здійснювали активну діяльність в окремих галузях;

2.6.9. організація проведення документальних та тематичних перевірок з питань оподаткування в сфері зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.10. аналіз причин та оцінка фактів порушень з питань, пов’язаних із здійсненням контролю за дотриманням податкового і валютного законодавства резидентами України;

2.6.11. аналіз причин та оцінка фактів порушень з питань, пов’язаних із здійсненням контролю за діяльністю підприємств з іноземними інвестиціями;

2.6.12. аналіз причин та оцінка фактів порушень з питань, пов’язаних із здійсненням контролю за діяльністю нерезидентів, їх представництв та резидентами, які прирівнюються до постійних представництв;

2.6.13. аналіз причин та оцінка фактів порушень з питань, пов’язаних із здійсненням контролю за сумісною інвестиційною діяльністю нерезидентів, резидентів без створення юридичної особи, а також взаємо діяльністю нерезидентів та резидентів при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.14. аналіз підсумків контрольно-перевірочної роботи з питань оподаткування податком на прибуток підприємств з іноземними інвестиціями, податку на прибуток іноземних юридичних осіб (нерезидентів);

2.6.15. організація та здійснення контролю за використанням ліцензій, дозволів та інших документів, які регламентують здійснення інвестиційної діяльності;

2.6.16. удосконалення процесів підготовки та проведення документальних перевірок з питань контролю за оподаткуванням у сфері зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.17. оформлення результатів перевірок з питань оподаткування в сфері зовнішньоекономічної діяльності (акти, довідки, проекти рішень і постанов, інші документи);

2.6.18. розробка методів відбору актів перевірок з питань контролю за оподаткуванням у сфері зовнішньоекономічної діяльності з ознаками кримінальних порушень та передачі їх до управління податкової міліції;

2.6.19. взаємодія з органами виконавчої влади, іншими організаціями з питань контролю за оподаткуванням у сфері зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.20. виявлення, вивчення та аналіз моделей діяльності платників податків, грошових потоків, схем ухилення від оподаткування та надання пропозицій для здійснення перевірок з питань контролю за оподаткуванням у сфері зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.21. взяття на облік та контроль за термінами погашення податкових векселів при здійсненні операцій з давальницькою сировиною та по ввізному і вивізному миту;

2.6.22. видача довідок на здійснення зовнішньоекономічної діяльності;

2.6.23. взаємодія з іншими органами виконавчої влади з питань, пов’язаних із здійсненням контролю за діяльністю підприємств з іноземними інвестиціями, нерезидентів, їх представництв та резидентами, які прирівнюються до постійних представництв, за сумісною інвестиційною діяльністю нерезидентів, резидентів без створення юридичної особи, а також взаємо діяльністю нерезидентів та резидентів при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності.

2.7. Функція “Документальний контроль за банками, страховими компаніями, торговцями цінними паперами, трастами, ломбардами, кредитними спілками, недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками фондового ринку та іншими фінансовими установами”

Містить такі процедури:

2.7.1. здійснення контролю за дотриманням фінансовими установами податкового та валютного законодавства;

2.7.2. організація контролю за достовірністю декларування валютних цінностей, що знаходяться за кордоном і належать фінансовим установам як суб’єктам підприємницької діяльності України;

2.7.3. проведення перевірок з питань оподаткування шляхом розробки спеціальних програм з урахуванням особливостей напрямів роботи фінансових установ;

2.7.4. аналіз причин та оцінка фактів порушень, виявлених у ході контрольно – перевірочної роботи за діяльністю фінансових установ;

2.7.5. аналіз підсумків контрольно – перевірочної роботи з питань дотримання вимог чинного законодавства фінансовими установами;

2.7.6. здійснення контролю за використанням ліцензій, дозволів та інших документів, які регламентують діяльність фінансових установ, зокрема, контроль за дотриманням термінів початку видаткових операцій;

2.7.7. удосконалення процесів підготовки та проведення документальних перевірок з питань контролю за діяльністю фінансових установ;

2.7.8. оформлення результатів перевірок з питань контролю за діяльністю фінансових установ (акти, довідки, протоколи, проекти рішень і постанов, інші документи);

2.7.9. відбір актів перевірок з питань контролю за діяльністю фінансових установ з ознаками кримінальних порушень та передачі їх до підрозділів податкової міліції;

2.7.10. взаємодія з органами виконавчої влади, іншими організаціями з питань контролю за діяльністю фінансових установ;

2.7.11. виявлення, вивчення та аналіз моделей діяльності платників податків, грошових потоків, схем ухилення від оподаткування та надання пропозицій для здійснення перевірок з питань контролю за діяльністю фінансових установ;

2.7.12. взаємодія з іншими органами виконавчої влади з питань, пов’язаних із здійсненням контролю за дотриманням вимог податкового та валютного законодавства по організації контролю за діяльністю фінансових установ.

2.8. Функція “Документальний контроль з питань валютного регулювання”

Містить такі процедури:

2.8.1. здійснення контролю за дотриманням валютного законодавства резидентами України;

2.8.2. здійснення контролю за діяльністю нерезидентів України на економічному просторі України;

2.8.3. контроль за достовірністю декларування валютних цінностей, що знаходяться за кордоном і належать суб’єктам підприємницької діяльності України, та поверненням їх в Україну;

2.8.4. організація проведення перевірок з питань валютного регулювання шляхом розробки спеціальних програм з урахуванням особливостей напрямів роботи суб’єктів підприємництва, які здійснювали активну діяльність в окремих галузях;

2.8.5. проведення документальних та тематичних перевірок з питань валютного регулювання;

2.8.6. аналіз причин та оцінка фактів порушень з питань, пов’язаних із здійсненням контролю за дотриманням валютного законодавства резидентами України;

2.8.7. аналіз причин та оцінка фактів порушень з питань, пов’язаних із здійсненням контролю з питань валютного регулювання у сфері зовнішньоекономічної діяльності;

2.8.8. аналіз підсумків контрольно-перевірочної роботи з питань валютного регулювання;

2.8.9. організація та здійснення контролю за використанням ліцензій, дозволів та інших документів, які регламентують зовнішньоекономічну діяльність;

2.8.10. удосконалення процесів підготовки та проведення документальних перевірок з питань валютного регулювання;

2.8.11. оформлення результатів перевірок з питань валютного регулювання (акти, довідки, протоколи, проекти рішень і постанов, інші документи);

2.8.12. здійснення відбору актів перевірок з питань валютного регулювання з ознаками кримінальних порушень та передачі їх до управління податкової міліції;

2.8.13. взаємодія з органами виконавчої влади іншими організаціями з питань валютного регулювання;

2.8.14. виявлення, вивчення та аналіз моделей діяльності платників податків, грошових потоків, схем ухилення від оподаткування та надання пропозицій для здійснення перевірок з питань валютного регулювання.

2.9. Функція “Виявлення шляхів ухилення від оподаткування в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання”

Містить такі процедури:

2.9.1. збір, накопичення, аналіз інформації про тенденції порушень, виявлених при проведенні контрольно-економічної роботи в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання;

2.9.2. аналіз факторів розповсюдження процесів, виявлених при проведенні контрольно-економічної роботи в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання;

2.9.3. контроль за своєчасністю та повнотою повернення валютних та майнових цінностей в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах;

2.9.4. організація і координація внутрівідомчих підрозділів з питань організації контролю в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансово-кредитних установах, а також у сфері валютного регулювання;

2.9.5. визначення майнових та фінансових потоків в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання;

2.9.6. аналіз та систематизація матеріалів контрольно-перевірочної роботи з метою виявлення шляхів ухилення від оподаткування в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання;

2.9.7. участь у розробленні пропозицій щодо основних напрямів посилення контролю за оподаткуванням в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання;

2.9.8.організація виконання актів законодавства у межах своїх повноважень, здійснення систематичного контролю за їх реалізацією, узагальненням практики застосування законодавства;

2.9.9. контроль за застосуванням у випадках, передбачених законодавством, фінансових санкцій до суб’єктів підприємницької діяльності за порушення законодавства;

2.9.10. перевірка достовірності результатів перевірок з питань оподаткування в зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання;

2.9.11. організація роботи щодо участі у перевірках та ревізіях, у разі необхідності, працівників інших контролюючих органів;

2.9.12. здійснення своєї діяльності у взаємодії з державними податковими адміністраціями, фінансовими, банківськими, аудиторськими і іншими органами та установами;

2.9.13. аналіз фінансової та податкової звітності, даних про сплату податків суб’єктами господарювання, визначення рівня сплати фінансовими установами податку на прибуток, визначення переліку установ, що значно занижують сплату податку;

2.9.14. участь у перевірках та аналіз актів перевірок з метою виявлення схем ухилення від оподаткування з урахуванням всіх суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності (підприємство – банк – страхова компанія – представництво – нерезидент).

2.10. Функція “Проведення контролю за діяльністю суб`єктів підприємництва, які здійснюють її у сфері лотерей та грального бізнесу”

Містить такі процедури:

2.10.1. створення та використання бази даних про суб`єктів підприємницької діяльності, які здійснюють її у сфері лотерей та грального бізнесу (з використанням зовнішніх і внутрішніх джерел інформації);

2.10.2. виявлення та вивчення схем ухилення суб`єктами підприємництва від сплати податків;

2.10.3. проведення відбору суб`єктів підприємництва - платників податків для проведення перевірок (камеральні перевірки, хронометраж);

2.10.4. постійне підвищення кваліфікаційного та професійного рівня;

2.10.5. здійснення планових (згідно з планом проведення перевірок відповідного органу державної податкової служби) і позапланових перевірок, оформлення їх результатів (акти, податкові повідомлення-рішення, постанови про адмінправопорушення тощо);

2.10.6. узагальнення інформації про проведену контрольно-перевірочну роботу;

2.10.7. внесення пропозицій щодо вдосконалення контролю за діяльністю суб`єктів підприємництва у сфері лотерей та грального бізнесу.

2.11. Функція: “Здійснення перевірок з відшкодування податку на додану вартість”

Містить такі процедури:

2.11.1. аналіз переданих до підрозділів податкового аудиту та валютного контролю декларацій та наявної інформації про платників податків, що заявили до відшкодування суми податку на додану вартість, та проведення їх перевірок;

2.11.2. перевірка правильності визначення сум податку на додану вартість, що підлягає відшкодуванню з бюджету;

2.11.3. підготовка запитів на проведення зустрічних перевірок з відшкодування податку на додану вартість;

2.11.4. організація та проведення зустрічних перевірок;

2.11.5. оформлення результатів перевірок (акти, довідки, протоколи, проекти рішень і постанов, інші документи);

2.12. Функція “Апеляційне узгодження податкового зобов’язання та розгляд первинних скарг на рішення державних податкових інспекцій, податкове повідомлення або рішення яких оскаржується”

Містить такі процедури:

2.12.1. реєстрація скарг платників податків;

2.12.2. розгляд у встановлені терміни скарг платників податків;

2.12.3. прийняття вмотивованого рішення;

2.12.4. надсилання у встановленому порядку рішення прийнятого за розглядом скарги платнику податків.

2.13. Функція “Збереження податкових документів на паперових носіях”

Містить такі процедури:

2.13.1.приймання, комплектація та реєстрація первинних податкових документів на паперових носіях, що надходять до відповідного підрозділу, для зберігання;

2.13.2. організація зберігання паперових документів у підрозділах;

2.13.3. приймання, облік та виконання замовлень з архіву на надання паперових документів фахівцям;

2.13.4. контроль за використанням архівних документів;

2.13.5. забезпечення порядку надання інформації з паперових носіїв;

2.13.6. забезпечення захисту інформації на паперових носіях.

2.14. Функція “Робота з податковими ризиками”

Містить такі процедури:

2.14.1. надання податковому органу вищого рівня пропозицій щодо опису податкових ризиків для розгляду та узагальнення;

2.14.2. робота з суб’єктами підприємницької діяльності щодо виявлення ризиків та їх усунення;

2.14.3. введення остаточних даних про перевірку до автоматизованої системи роботи з податковими ризиками (АС АБПР);

2.14.4. надання пропозицій щодо удосконалення робочих інструкцій з виявлення ризиків;

2.14.5. робота з програмним забезпеченням автоматизованої системи роботи з податковими ризиками (АС АБПР);

2.14.6. збір та аналіз інформації про фінансову діяльність платників для виявлення нових податкових ризиків.



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Положення | ІІІ. КЕРІВНИЦТВО

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.