МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Усні завдання1. Визначте загальне поняття інституту адвокатури та її завдання. 2. Назвіть принципи та організаційні форми діяльності адвокатури. 3. Розкрити суть професійних прав і обов’язків адвокатів. 4. Визначте гарантії адвокатської діяльності. 5. Назвіть вимоги до особи, яка виявила бажання стати адвокатом в Україні. 6. Хто може бути помічником адвоката і які права він має? 7. Який зміст вкладається в поняття «адвокатська таємниця»? 8. Для чого існують кваліфікаційно-дисциплінарні комісії адвокатури та Вища кваліфікаційна комісія адвокатури України? 9. Які види дисциплінарних стягнень можуть застосовуватись до адвоката? 10. Яке значення мають професійні об'єднання адвокатів?
Нормативно-правові акти Конституція України. – Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1996. – №30. – Ст. 141. Про адвокатуру: Закон України від 19 грудня 1992 р. // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1993. – № 9. – Ст. 62. Положення про Вищу кваліфікаційну комісію адвокатури: Указ Президента України від 5 травня 1993 р. № 155/ 93 // Голос України. – 1993. – 13 травня. Положення про Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію адвокатури: Указ Президента України від 5 травня 1993р. № 155/93 // Голос України. – 1993. – 13 травня. Положення про порядок реєстрації адвокатських об'єднань: Постанова Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. – № 302. // Урядовий кур'єр. – 1993. – 20 квітня. Правила адвокатської етики: схвалено Вищою кваліфікаційною комісією адвокатури при Кабінеті Міністрів України 1 жовтня 1999 року Джерела Інтернет www.vkka.gov.ua (сайт Вищої кваліфікаційної комісії адвокатів України). www.lawyersunion.org.ua (сайт Спілки юристів України). www.ukrpravo.com (сайт «Українське право).
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №12 Нотаріат України План практичного заняття 1. Поняття нотаріату, його завдання та правова основа діяльності. 2. Суб’єкти вчинення нотаріальних дій. 3. Загальна характеристика нотаріальних дій, що вчиняються органами та посадовими особами в Україні. 4. Поняття нотаріуса, його права та обов’язки. 5. Характеристика загальних правил вчинення нотаріальних дій.
Завдання для самостійної підготовки до заняття Письмові завдання 1. Складіть схему органів та посадових осіб уповноважених на виконання нотаріальних дій.
Читайте також:
|
||||||||
|