Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дослідження стійкості уваги учнів

Мета дослідження: провести протягом одного уроку вибіркове спостереження за станом стійкості уваги двох учнів: невстигаючого та встигаючого.

Порядок дослідження.

Дані спостереження занести в протокол. Використовуючи «шкалу оцінки стійкості уваги», оцінити дану властивість уваги на кожному етапі уроку. Виставити оцінку в балах. На основі одержаних даних побудувати графік, що відображає динаміку стійкості уваги цих двох учнів. Зробити висновки.

Шкала оцінки стійкості уваги учня на уроці

“5” – найвищий ступінь зосередженості на виконанні даного завдання.

“4” – відволікання уваги на сторонні об’єкти не впливають на якість виконання завдання.

“3” – часті відволікання уваги призводять до незначного зниження якості виконання завдання.

“2” – дуже часті відволікання призводять до значного зниження якості виконання завдання.

“1” – зосередженість на виконанні завдання відсутня, завдання не виконується.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Дослідження фізичних властивостей
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. II. Розвиток математичних знань учнів.
  9. II. Розвиток математичних умінь учнів
  10. II. Розвиток математичних умінь учнів
  11. II. Розвиток математичних умінь учнів
  12. II. Розвиток математичних умінь учнів




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження шляхів активізації розумової діяльності учнів | Протокол спостереження за станом уваги учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.