Мета дослідження: провести протягом одного уроку вибіркове спостереження за станом стійкості уваги двох учнів: невстигаючого та встигаючого.
Порядок дослідження.
Дані спостереження занести в протокол. Використовуючи «шкалу оцінки стійкості уваги», оцінити дану властивість уваги на кожному етапі уроку. Виставити оцінку в балах. На основі одержаних даних побудувати графік, що відображає динаміку стійкості уваги цих двох учнів. Зробити висновки.
Шкала оцінки стійкості уваги учня на уроці
“5” – найвищий ступінь зосередженості на виконанні даного завдання.
“4” – відволікання уваги на сторонні об’єкти не впливають на якість виконання завдання.
“3” – часті відволікання уваги призводять до незначного зниження якості виконання завдання.
“2” – дуже часті відволікання призводять до значного зниження якості виконання завдання.
“1” – зосередженість на виконанні завдання відсутня, завдання не виконується.