МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дослідження особливостей запам’ятовування та відтворення учнями навчального матеріалу на уроціСхема спостереження Дата. Предмет. Учитель. Тема.
І. Відтворення учнями матеріалу попередніх уроків під час опитування 1. Зміст питань вчителя, їх чіткість та ясність. 2. Характеристика відповідей учнів. - відповідає змісту запитання чи відхиляється від нього; - точність відтворення означень, дат, назв, фактичного матеріалу; - повнота та послідовність відтворення. Прояви осмисленого (або механічного) запам’ятання учнями навчального матеріалу: - зв’язна логічна розповідь, змістом якої є тверде знання відповідних фактів і закономірних зв’язків між ними; - розповідь своїми словами; - відтворення та застосування теоретичних знань для розв’язування практичних завдань; - наведення своїх прикладів або відтворення лише окремих, розрізнених фактів, невміння практично застосувати відтворене правило; - текстуальне відтворення за підручником; - відтворення лише тих прикладів, які наводились в розповіді вчителя або в підручнику. 3. Як учитель перевіряє розуміння учнями відтворюваного матеріалу? 4. Які труднощі виявилися при відтворенні матеріалу (невміння розв’язувати задачі або виконати практичні дії), який саме матеріал викликав труднощі при відтворенні? 5. Якими засобами вчитель стимулює учня до здійснення осмисленого, повного і точного відтворення? 6. Як враховуються вчителем вікові та індивідуальні особливості учнів? ІІ. Запам’ятання нового матеріалу . 9. Зміст нового матеріалу. 10. Створення установки на тривале запам’ятання. 11. Організація уваги учнів. 12. Сприяння осмисленому запам’ятанню матеріалу: - зв’язок з уже відомим, зв’язок з практикою; - активізація розумової діяльності учнів. 13. Співвідношення словесних пояснень і засобів унаочнення. 14. Використання різних типів і видів пам’яті для запам’ятання учнями пояснюваного матеріалу. 15. Які види асоціацій використовувались учителем при поясненні нового матеріалу? 16. Систематизація вивченого на уроці матеріалу. ІІІ. Відтворення вивченого на уроці нового матеріалу в процесі його повторення під час закріплення. 1. Який матеріал повторювався: дати, факти, означення, основні положення? 2. Що з поясненого матеріалу учні найкраще запам’ятали? Чим це можна пояснити? 3. Співвідношення наочних і логічних моментів у відтворенні учнями нового матеріалу. 4. Застосування вивченого матеріалу для розв’язання нових завдань. 5. На які з поставлених вчителем запитання учні не змогли дати правильної відповіді? Чим це пояснити?
Читайте також:
|
||||||||
|