Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ 4

Дослідження рівня згуртованості класу ( ЦОЄ)

Мета дослідження : виявити рівень згуртованості учнів досліджуваного класу.

Обладнання: кожному учневі надається бланк, що містить 35 якостей особистості.

ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ

1. Дисциплінованість. 19. Вимогливість до себе.

2. Ерудованість. 20. Критичність.

3. Усвідомлення громад. обов’язку 21. Духовне багатство.

4. Кмітливість. 22. Уміння пояснити завдання.

5. Начитаність. 23. Чесність.

6. Працелюбство. 24. Ініціативність.

7. Ідейна переконаність. 25. Уважність.

8. Уміння контролювати роботу. 26. Відповідальність.

9. Моральна вихованість. 27. Принциповість.

10.Самокритичність. 28. Самостійність.

11.Чуйність. 29. Комунікабельність.

12.Суспільна активність. 30. Розсудливість.

13. Уміння планувати роботу. 31. Скромність.

14. Допитливість. 32. Справедливість.

15. Уміння працювати з книгою. 33. Вимогливість до інших.

16. Старанність. 34. Оригінальність.

17. Колективізм. 35. Впевненість у собі.

18. Цілеспрямованість.

Порядок дослідження.

Учням пропонується ряд якостей, з яких слід вибрати лише 5, які, на думку кожного учня, є найбільш необхідними та важливими для успішного виконання спільної навчальної діяльності.

 

Аналіз результатів.

На основі отриманих результатів будується таблиця. У кожному рядку таблиці відмічаються ті 5 номерів (якостей), які обрав даний учень. Потім по кожному стовпчику підраховується кількість виборів кожної якості.

 

  №   Учні Якості особистості
1.                              
2.                              
3.                              
4.                              
5.                              
                             
Сума виборів                            

 

Коефіцієнт, що характеризує міру ЦОЄ (ціннісно-орієнтаційної єдності), підраховується за флокулою:

С = (1,4n – N) / 6N, де n – сума виборів, які приходяться на 5 якостей особистості, що отримали максимальну кількість виборів у класі; N – кількість учнів, що брали участь у дослідженні.

Якщо С > 0, 5 вважається високим показником і свідчить про те, що клас можна вважати колективом. Якщо 0,3 < C < 0,5, то клас проміжний за рівнем розвитку ЦОЄ. С < 0,3 свідчить про недостатнє ЦОЄ і недостатній розвиток класу як колективу.

 

ЗАВДАННЯ 5


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 452

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження особливостей запам’ятовування та відтворення учнями навчального матеріалу на уроці | Психолого-педагогічний аналіз уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.083 сек.