Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психолого-педагогічний аналіз уроку

 

Дата, урок, предмет, учитель.

Схема аналізу уроку

1. Тема, мета та основні навчально-виховні завдання.

2. Організація та підтримання уваги учнів, стан уваги учнів на уроці.

3. Психологічна доцільність поставлених учням запитань, їх складність і зрозумілість, їх активізуючи сила. Відповіді учнів, їх оцінка; об’єктивність оцінок, їх виправданість.

4. Доступність викладу, сприймання і розуміння учнями нового матеріалу, їх психологічна готовність і підготовленість до уроку. Психологічна оцінка викладу матеріалу, застосованих засобів унаочнення та технічних засобів навчання. Співвідношення чуттєвого та мисленого пізнання на уроці.

5. Засоби активізації розумової діяльності та самостійності учнів у навчанні. Розумова активність учнів на уроці.

6. Керівництво процесом засвоєння учнями знань.

7. Емоційна насиченість уроку:

- відмітити випадки впливу позитивних емоцій на пізнавальну активність учнів;

- відмітити випадки впливу негативних емоцій на пасивність учнів.

8. Формування в учнів пізнавальних, моральних та естетичних почуттів.

9. Процес формування вмінь та навичок на уроці.

10. Ставлення учнів до навчальної діяльності під час уроку.

11. Співвідношення інтелектуального та емоційного в навчальній діяльності учнів:

- відмітити випадки навчальної роботи без видимого емоційного забарвлення;

- відмітити випадки, коли емоції змінювали пошук розв’язання задачі.

12. Мовлення вчителя:

- точність;

- логічність;

- уміння виділити основне;

- доступність.

13. Психологічна доцільність зауважень.

14. Контакт з учнями:

- уміння сприймати психічний стан учнів за зовнішніми проявами поведінки;

- уміння бачити особистість учня;

- стиль спілкування;

- педагогічний такт.

15. Загальна оцінка уроку. На основі результатів спостереження зробіть висновок щодо використання вчителем психологічних знань в організації та проведенні уроку.

 

 

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. ABC-XYZ аналіз
  3. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  4. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  5. I. Аналіз контрольної роботи.
  6. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  7. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 2808

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ 4 | ЗАВДАННЯ 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.057 сек.