1. Тема, мета та основні навчально-виховні завдання.
2. Організація та підтримання уваги учнів, стан уваги учнів на уроці.
3. Психологічна доцільність поставлених учням запитань, їх складність і зрозумілість, їх активізуючи сила. Відповіді учнів, їх оцінка; об’єктивність оцінок, їх виправданість.
4. Доступність викладу, сприймання і розуміння учнями нового матеріалу, їх психологічна готовність і підготовленість до уроку. Психологічна оцінка викладу матеріалу, застосованих засобів унаочнення та технічних засобів навчання. Співвідношення чуттєвого та мисленого пізнання на уроці.
5. Засоби активізації розумової діяльності та самостійності учнів у навчанні. Розумова активність учнів на уроці.
6. Керівництво процесом засвоєння учнями знань.
7. Емоційна насиченість уроку:
- відмітити випадки впливу позитивних емоцій на пізнавальну активність учнів;
- відмітити випадки впливу негативних емоцій на пасивність учнів.
8. Формування в учнів пізнавальних, моральних та естетичних почуттів.
9. Процес формування вмінь та навичок на уроці.
10. Ставлення учнів до навчальної діяльності під час уроку.
11. Співвідношення інтелектуального та емоційного в навчальній діяльності учнів:
- відмітити випадки навчальної роботи без видимого емоційного забарвлення;
- відмітити випадки, коли емоції змінювали пошук розв’язання задачі.
12. Мовлення вчителя:
- точність;
- логічність;
- уміння виділити основне;
- доступність.
13. Психологічна доцільність зауважень.
14. Контакт з учнями:
- уміння сприймати психічний стан учнів за зовнішніми проявами поведінки;
- уміння бачити особистість учня;
- стиль спілкування;
- педагогічний такт.
15. Загальна оцінка уроку. На основі результатів спостереження зробіть висновок щодо використання вчителем психологічних знань в організації та проведенні уроку.