Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7 Процес формування товарної та цінової політики підприємства

1. Поняття та види товару

2. Життєвий цикл товарів

3. Поняття та види цін

4. цінова стратегія підприємства

 

 

1. Поняття та види товару

Успіх комерційної роботи на ринку визначається в першу чергу сучасними, високоякісними, вигідними з точки зору споживачів товарами.

В умовах насиченого ринку, якщо товар не відповідає якісним параметрам, не є конкурентоспроможним за ціною, то ніякі додаткові маркетингові зусилля фірм (реклама, стимулювання збуту) не зможуть покращити позиції цього товару на ринку.

Згідно з міжнародною термінологією товаром є все те, що може бути запропоноване на ринку з метою задоволення потреб покупців. До товарів відносяться матеріальні об’єкти, послуги, ідеї, організації.

Будь-який товар повинен задовольняти певну потребу, оскільки людина стає покупцем лише тоді, коли товар задовольняє її потреби.

Тому основна вигода товару – це є його основна ідея

Завданням маркетолога є виявлення внутрішніх потенційних потреб і визначення функціонального призначення товару.

Маркетолог повинен пропонувати не просто властивості товару, а демонструвати вигоди або ефект від споживання цього товару.

Ефект від споживання товару трансформується в конкретний товар, який має певні властивості:

- якість

- відповідність функціональному призначенню

- зручність використання

- естетика оформлення і дизайн

- упаковка

- супроводжувальні інструкції та документи

Після того як товар набув реальної форми, певних властивостей можна передбачити надання додаткових послуг (монтаж, гарантії, сервіс), які складають в цілому товар з підсиленням.

Тобто, виділяють три рівні товару:

1-й рівень – товар за задумом – це потреба, основна вигода.

2-й рівень – товар в реальному втіленні – властивості товару, якість, упаковка, дизайн.

3-й рівень – товар з підсиленням – гарантії, сервіс, монтаж.

Товаровиробник повинен виконувати дві основні умови:

- обов'язково - задовольнити потреби цільових ринків;

- бажано - досягти успіху в підприємницькій діяльності.

- Товаром є все, що може задовольнити потреби споживача і виставляється на ринок для продажу. Продаються товарні одиниці певної величини чи обсягу; певної ціни; зовнішнього вигляду і т.п. Наприклад, хлібобулочні вироби - товар, а булка хліба в упаковці, нарізана, вагою 1 кг та ціною 2 грн. - товарна одиниця.

Продуктом може бути все, що надається та купується, тому продукт - це співвідношення матеріальних і нематеріальних компонентів, об'єднаних з метою надання клієнтові того, що він хотів би мати.

З точки зору виробника, продукт, з одного боку, обов'язково повинен задовольняти потреби цільових ринків, а з іншого боку - забезпечити досягнення бажаного успіху в підприємницькій діяльності. Тому так важливо прийняти правильне рішення при виборі продукту, який користувався б успіхом на ринку. Успіх може бути у випадках, коли:

- продукт буде посередником, який зв'язує бізнес із клієнтами;

- продукт буде основною ланкою в ланцюгу "продукт - ціна - реклама - збут". Це значить, що він буде задавати тон усім наступним маркетинговим зусиллям;

- продукт буде в центрі уваги клієнтів, оскільки клієнти, купуючи і використовуючи його, сподіваються, що він буде корисним для них;

- продукт буде в центрі уваги конкурентів, постачальників і потенційних клієнтів.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. III ПОЛІТИКИ.
  8. ISO 15504. Процес атестації
  9. IV група- показники надійності підприємства
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. IV. План навчального процесу.
  12. Iзобаричний процес




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Залежно від основних об’єктів уваги, кінцевої мети і способів її досягнення розрізняють маркетинг виробничий, товарний, збутовий, управлінський і стратегічний. | У маркетингу використовується трирівнева структура продукту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.