Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика вивчення текстового матеріалу для будь-якого навчального предмета.

Основні технологічні етапи:

· Складається маршрут вивчення тексту за підручником.Навчальний матеріал ділиться на 3—6 частин. Кожен учень працює в індивідуальному режимі.

· Вивчення першої частини тексту в парі:один учень читає текст, інший слідкує за підручником; прочитане обговорюється: один переказує, інший доповнює.

· Практикується паралельна робота з інформа цією за іншими джерелами (хрестоматія, підручник іншого автора тощо); придумується заголовок до частини і складається план; записується погоджена назва заголовку і план цієї частини у зошит. На цьому пара завершує роботу. Учні об'єднуються у нові пари для роботи з другою частиною тексту.

· У нових парах учні спочатку коротко повторюють зміст першої частини;звіряють та уточнюють свої плани; один переказує першу частину, інший із його зошитом слідкує за викладом, уточнює та доповнює. Відпрацьовується друга частина тексту (аналогічно першій). Учні розходяться та об'єднуються в нові пари для опрацю вання третьої, четвертої, п'ятої частин тексту.

· Опрацювавши текст в останній групі,учень повідомляє учителю (черговому учневі) про завершення роботи.

· Формуються малі групи (4—6 осіб);обирається ведучий, який надає кожному можливість викласти новий матеріал; група виставляє оцінки кожному індивідуально; ведучий подає вчителю список з оцінками. Останній з метою контролю може додатково перевірити знання двох-трьох осіб. Оцінки переносяться до класного журналу.

Основні моменти методики Рівіна

Кожен учень отримує тему і опрацьовує її поабзацно (по частинах) у парах змінного складу наступним чином.Для опрацювання першого абзацу учень знаходить собі напарника, з яким читає, обговорює, з'ясовує зміст і озаглавлює абзац (саме озаглавлює, а не конспектує). Назва першого абзацу записує в зошит. Таким же чином він допомагає своєму товаришу розібратися в його абзаці, озаглавити і записати назву в зошит. (Нагадуємо, що у кожного учня своя тема).Після цього для опрацювання свого другого абзацу учень шукає нового напарника, розповідає йому зміст першого абзацу, далі з ним читає, обговорює, з'ясовує зміст другого абзацу, озаглавлює і пише назву в зошит. Таким же чином він допомагає своєму напарникові, прослуховує його, допомагає йому розібратися в його абзаці, озаглавити його і записати назву в зошит.Для опрацювання третього абзацу тексту учень шукає нового напарника, розповідає йому зміст перших двох абзаців, далі з ним читає, обговорює, з'ясовує зміст третього абзацу, озаглавлює і пише назву в зошит. Потім він прослуховує свого напарника, допомагає йому розібратися в його абзаці, озаглавити і записати назву в його зошит ... І так далі.Після опрацювання всього тексту для закріплення і систематизації отриманих знань учень виступає з даної теми перед малою (тимчасової) групою або обговорює дану тему в малій групі. Потім отримує нову тему і опрацьовує її тим же способом .

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 290

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Зауваження по основних моментах методики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.