МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Завдання курсантам на період ознайомчоїНавчальної практики. Напрями діяльності курсантів під час проходження практики встановлені додатком 3 та додатком 5. Вивчення зазначених питань є основним завданням курсанта під час проходження практики і підлягає оцінюванню під час захисту матеріалів практики. Практичні навички здобуті курсантом враховуються під час захисту матеріалів практики в НУДПСУ, однак не є предметом безпосереднього оцінювання.
Оформлення матеріалів ознайомчої практики Для забезпечення повноти і ефективності проходження практики курсанти складають індивідуальні плани та ведуть щоденники в зошитах. За період ознайомчої навчальної практики курсанти складають звіт, зміст якого встановлено додатком 5. Звіт підписується курсантом і керівником практики з виставленням оцінки “задовільно”, “добре”, “відмінно”. Звіт затверджується керівником слідчого підрозділу податкової міліції, де здійснювалась практика. Керівник практики готує на практиканта відгук та характеристику, які підписує у начальника підрозділу ПМ. Відгук направляється поштою на адресу керівництва факультету податкової міліції Національного університету ДПС України (факультет податкової міліції), вул. Садова,90, м. Ірпінь, Київська обл. (індекс 08201), а характеристика видається курсанту. Підсумкова оцінка виставляється на підставі захисту звітних матеріалів, які курсант представляє, з урахуванням характеристики. Курсанти, які не виконали програму ознайомчої навчальної практики або отримали негативні характеристики, на наступний курс навчання не переводяться і відраховуються з університету.
Додаток № 7.1. Зразок індивідуального плану проходження навчальної практики в Слідчих підрозділах “ЗАТВЕРДЖУЮ” Начальник_______________________________ (назва слідчого підрозділу податкової міліції) ______________________________________ (звання) ____________________ _______________________ (підпис) (ініціали, прізвище)
«_____»______________20__р. Індивідуальний план
проходження навчальної практики курсанта____________ взводу (номер взводу) факультету податкової міліції Національного університету ДПС України ________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
“ПОГОДЖЕНО”
Керівник навчальної практики
_________________________ (посада) _____________________________ Курсант (звання) _____________ ______________________ __________________ (підпис) (ініціали, прізвище) (підпис) ________________ (ініціали, прізвище)
«____»___________200_р. «____»___________20_р. Додаток № 7.2.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|