МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З КУРСУ «ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ»ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА 2010-2011 н. р.
Затверджено на засіданні кафедри економічної теорії НПУ імені М,П. Драгоманова 3 жовтня 2001 року, протокол №3; з уточненнями та доповненнями – 30 серпня 2010 р., протокол №1. ІІІ. Лекції та семінарські заняття
3.1. Теми та плани лекцій
Модуль1. Загальні основи економічного розвитку та економічна сутність ринкової економіки. Тема 1. Загальні основи економічного розвитку. – 3 год. 1. Предмет, функції та методи економічної теорії. 2. Економічні потреби та споживчі блага. Закон спадної граничної корисності. 3. Суспільне виробництво та його фактори. Виробничі ресурси. Обмеженість ресурсів та проблема економічного вибору. Закон спадної продуктивності факторів виробництва. 4. Економічні відносини власності. Власність в умовах сучасної України. 5. Сутність економічної системи. Еволюція і типи економічних систем: а) економічна система ринкової економіки; б) планова (адміністративно-командна) система; в) змішана економіка розвинутих країн ЄС, сучасної України. 6. Економічне зростання та його особливості на сучасному етапі.
Тема 2. Об’єктивні основи та економічний механізм функціонування ринку . – 3 год. 1. Товарне виробництво – основа ринкової економіки. Товар та його властивості. 2. Гроші у функціонуванні ринку. 3. Попит, пропозиція, їх залежність від ціни. Фактори попиту та пропозиції. Ціна ринкової рівноваги. 4. Роль конкуренції та монополії у ринковому ціноутворенні. Антимонопольна діяльність держави. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|