Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчання і підвищення кваліфікації сприяє здійсненню моніторингу і контролю процесу змін.

Якщо правильно використовувати навчання, воно може бути могутнім методом, сприяючим змінам:

семінари з управління, як зовні, так і всередені підприємства, можуть змусити керівництво і рядових співробітників відчути необхідність змін;

усвідомити обмеження, що накладаються навколишнім середовищем, а також побачити нові можливост;

різні альтернативні варіанти для організацій і для них особисто;

стандарти роботи, вже досягнуті в інших місцях, і так далі.

Досвід показує, що менеджери можуть багато чому навчитися там, де інші керівники описують і аналізують конкретні приклади організаційних змін.

Навчання може допомогти людям виробити навички і розвинути здібності, необхідні для ефективного здійснення перебудови, як, наприклад, методи діагностики і вирішення проблем, планування оцінки, комунікації.

Цілеспрямоване і послідовне навчання може допомогти в процесі змін на різних стадіях, даючи бракуючу технічну інформацію і уміння, допомагаючи таким чином персоналу переходити на наступний етап і долати опір.

Навчання «внутрішніх» агентів по змінах збільшує число осіб, на яких може вважатисякерівництво в плануванні і сприянні програмам організаційних змін.

Для проведення моніторингу і контролю процесу впровадження змін в процесі адміністрування можна проводити збори. Задача зборів як методу втручання забезпечити можливість спільної роботи різних людей з даної проблеми. Для того, щоб збори проходили плідно, необхідно щоб ролі і очікування всіх присутніх були з'ясовані і визначені до зустрічі.

Керівники можуть утворювати тимчасові групи, описані вище, як одне з структурних формувань для керівництва процесом здійснення змін, які також можуть бути використані для втручання. Членство в групі, якою дано особливе завдання, у поєднанні з відповідною мотивацією і лідерством може надавати сильний стимулюючий ефект і допомагати розробці змін.

Створення груп також можна використовувати як метод втручання. Цей метод використовується частіше, ніж інші. Як і інші методи, він повинен бути заснований на діагностованій необхідності. Створення групи не разовий захід, хоча деякі керівники розглядають його саме так. У багатьох організаціях необхідно створювати групи періодично.

Наслідуючи успішний приклад японської промисловості, щоб поліпшити якість товарів, технічне обслуговування, робочі умови, підвищити продуктивність і так далі, в багатьох країнах почали створювати кружки якості. Це невеликі групи, утворені на добровільній основі (як правило, в тій же робочій зоні), з рівною участю всіх членів. Окрім колективного пошуку рішень технічних проблем, пов'язаних з роботою, в центрі уваги кружка знаходиться взаємне підвищення кваліфікації членів, а також вдосконалення спілкування і людського клімату. Оскільки кружки якості за природою автономні, вони не можуть організовуватися або безпосередньо управлятися керівництвом. Проте менеджери можуть сприяти їх створенню і забезпечувати умови, при яких кружки якості можуть внести вклад до здійснення бажаних організаційних змін.

Для сприяння змінам часто застосовують такі методи втручання, як інструктаж і надання рекомендацій. Вони часто використовуються керівниками і менеджерами за ініціативою працівників або необхідності в прямому втручанні в процес змін. За допомогою таких дій з боку управлінців співробітникам легко знайти способи вдосконалення власної роботи або міжособових відносин. Здійснюючи інструктаж і даючи рекомендації, менеджер спостерігає і аналізує індивідуальну поведінку, встановлює зворотний зв'язок по проблемах.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моніторинг і контроль процесу впровадження змін в процесі адміністрування | Ефективним способом контролю змі є зворотний зв'язок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.