МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навчання і підвищення кваліфікації сприяє здійсненню моніторингу і контролю процесу змін.Якщо правильно використовувати навчання, воно може бути могутнім методом, сприяючим змінам: семінари з управління, як зовні, так і всередені підприємства, можуть змусити керівництво і рядових співробітників відчути необхідність змін; усвідомити обмеження, що накладаються навколишнім середовищем, а також побачити нові можливост; різні альтернативні варіанти для організацій і для них особисто; стандарти роботи, вже досягнуті в інших місцях, і так далі. Досвід показує, що менеджери можуть багато чому навчитися там, де інші керівники описують і аналізують конкретні приклади організаційних змін. Навчання може допомогти людям виробити навички і розвинути здібності, необхідні для ефективного здійснення перебудови, як, наприклад, методи діагностики і вирішення проблем, планування оцінки, комунікації. Цілеспрямоване і послідовне навчання може допомогти в процесі змін на різних стадіях, даючи бракуючу технічну інформацію і уміння, допомагаючи таким чином персоналу переходити на наступний етап і долати опір. Навчання «внутрішніх» агентів по змінах збільшує число осіб, на яких може вважатисякерівництво в плануванні і сприянні програмам організаційних змін. Для проведення моніторингу і контролю процесу впровадження змін в процесі адміністрування можна проводити збори. Задача зборів як методу втручання забезпечити можливість спільної роботи різних людей з даної проблеми. Для того, щоб збори проходили плідно, необхідно щоб ролі і очікування всіх присутніх були з'ясовані і визначені до зустрічі. Керівники можуть утворювати тимчасові групи, описані вище, як одне з структурних формувань для керівництва процесом здійснення змін, які також можуть бути використані для втручання. Членство в групі, якою дано особливе завдання, у поєднанні з відповідною мотивацією і лідерством може надавати сильний стимулюючий ефект і допомагати розробці змін. Створення груп також можна використовувати як метод втручання. Цей метод використовується частіше, ніж інші. Як і інші методи, він повинен бути заснований на діагностованій необхідності. Створення групи не разовий захід, хоча деякі керівники розглядають його саме так. У багатьох організаціях необхідно створювати групи періодично. Наслідуючи успішний приклад японської промисловості, щоб поліпшити якість товарів, технічне обслуговування, робочі умови, підвищити продуктивність і так далі, в багатьох країнах почали створювати кружки якості. Це невеликі групи, утворені на добровільній основі (як правило, в тій же робочій зоні), з рівною участю всіх членів. Окрім колективного пошуку рішень технічних проблем, пов'язаних з роботою, в центрі уваги кружка знаходиться взаємне підвищення кваліфікації членів, а також вдосконалення спілкування і людського клімату. Оскільки кружки якості за природою автономні, вони не можуть організовуватися або безпосередньо управлятися керівництвом. Проте менеджери можуть сприяти їх створенню і забезпечувати умови, при яких кружки якості можуть внести вклад до здійснення бажаних організаційних змін. Для сприяння змінам часто застосовують такі методи втручання, як інструктаж і надання рекомендацій. Вони часто використовуються керівниками і менеджерами за ініціативою працівників або необхідності в прямому втручанні в процес змін. За допомогою таких дій з боку управлінців співробітникам легко знайти способи вдосконалення власної роботи або міжособових відносин. Здійснюючи інструктаж і даючи рекомендації, менеджер спостерігає і аналізує індивідуальну поведінку, встановлює зворотний зв'язок по проблемах. Читайте також:
|
||||||||
|