Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створення нових видів

Після створення нового креслення можна зразу ж приступити до виконання креслення. Але це можна застосовувати лише в тому випадку, якщо ви креслите в масштабі 1:1.

На практиці так буває не завжди. Якщо необхідно виконати креслення в другому масштабі, то конструктор при виконанні його на кульмані вручну перераховує всі розміри в потрібному масштабі. Якщо креслення складне, то на це потрібно багато часу.

Комп’ютерне креслення повністю звільняє нас від цієї роботи. Для цього ми створюємо один або кілька нових видів. Таким чином при роботі з КОМПАС-ГРАФІК немає потреби думати про перерахунок розмірів, а всі ці розрахунки візьме на себе КОМПАС в залежності від вибраного вами масштабу.

Поняття виду в КОМПАС-ГРАФІК відрізняється від прийнятого в кресленні. В КОМПАС-ГРАФІК видом може бути любе ізольоване зображення на кресленні.

Управління видами (створити, видалити, перемістити, змінити параметри) все знаходиться під повним контролем.

Любе креслення КОМПАС-ГРАФІК складається по крайній мірі з одного вигляду. Цей вид формується системою і називається системним видом. Якщо користувач не створював ніяких других видів, всі побудовані об’єкти автоматично будуть розміщуватись в цей системний вид.

Для створення нового виду необхідно:

 

Рис. 24

Рис.25


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. H.2 ВИСЯЧІ ЗАБИВНІ ПАЛІ ВСІХ ВИДІВ І ПАЛІ-ОБОЛОНКИ, ЩО ЗАНУРЮЮТЬ БЕЗ ВИЙМАННЯ ҐРУНТУ
  4. ISO 15504. Причини та історія створення
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологічні позначення на кресленні | Послідовність виконання виносного елементу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.